Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

25 Mac 2011

SNAP mula 'dihentam' dengan perlahan oleh Fuckatan dan proksinya - Gambar Blogger Haris Ibrahim !!!




Malaysiakini melapor http://www.malaysiakini.com/ bahawa ada sebuah NGO bernama MCLM atau Pergerakan Masyarakat Sivil Malaysia yang diketuai oleh Haris Ibrahim (gambar) sudah memutuskan diri dari bekerjasama dengan SNAP kerana berani mengugut untuk keluar Fuckatan.

Diceritakan dan semua mengetahui bahawa di Sarawak parti SNAP tidak puas hati pembahagian kerusi PKR yang ternyata terlalu tamak sehingga tidak lagi menghormati kedudukan SNAP sebagai sebuah parti lama di Sarawak. Cerita lagi panjang klik sini http://keadilanuntuksarawak.blogspot.com 

MCLM bawah peguam Haris Ibrahim memberi alasan SNAP sudah tidak lagi mahu meneruskan hasrat menjatuhkan BN di Sarawak dan juga sangsi dari mana dana yang banyak diterima oleh SNAP akhir-akhir ini. Taktik yang basi untuk menfitnah SNAP yang sudah tidak lagi mahu tunduk kepada kehendak PKR dan DAP. Sejak dulu hingga sekarang Fuckatan akan melondehkan 'penentang' mereka meskipun terpaksa membuat fitnah. Tidak pelik lah jika PM sendiri popular gara-gara fitnah mereka bukan kerana pencapaian kerja sebagai Perdana Menteri.

Haris Ibrahim adalah 'proksi' PKR sejak dulu. Beliau juga turut terlibat dengan projek Saya Anak Bangsa Malaysia (klik sini http://www.malaysia-today.net/ ). Penglibatan beliau masih berterusan hingga kni.. Panglima mohon maaf kerana dari gambar diatas dan bawah jelas bahawa  muka beliau tidak 'jernih' seperti sepatutnya seorang Islam yang taat pada agama. Perbuatan beliau menyokong gerakan 'meliwat' orang dan membela 'peliwat' adalah tidak bermoral bagi seorang peguam Islam seperti Haris Ibrahim dan tidak pelik jika wajahnya tidak 'bercahaya' !!!

Belum pun menang PRN Sarwak PKR sudah mula tunjuk taring tidak mahu hormat 'abang lama' dan pentingkan diri sendiri sahaja. Oh ye, sejak bila PKR mengenang budi ?

Sebentar tadi dua bekas penyokong tegar PKR iaitu YB Padang Serai dan Kulim muncul di TV. Perjuangan 12 tahun Gobala dalam PKR adalah sia-sia sahaja selepas Anwar gagal mendengar suara mereka sebagai wakil rakyat.

Mereka muncul mendedahkan siapa Anwar Ibrahim. Mereka berani tanpa takut dihentam fanatik Anwar. Jelas bahawa PKR kini hanya disokong oleh orang yang baru kenal dunia politik bukan sebaliknya.

Bayangkan bagaimana akan jadi jika PKR berjaya melalui Fuckatan memerintah Sarawak berdasarkan cerita Gobala ?

Pendek kata : semua akan disingkirkan tanpa belas kasihan !!! Kerana matlamat mereka untuk kuasa bukan mencari jalan meningkatkan kebajikan kepada kita. Panglima tidak tahu berapa lama lagi penyokong Anwar akan membiarkan diri mereka 'diperbodohkan' dari hari ke hari.





Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate