Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

06 April 2011

Kemaskini - Isu Video Seks Anwar : Antara Fantasi Dan Realiti Dari Dua Segi Dengan Dua Dalil Ini !!!




Berikut sedikit pandangan Panglima tentang isu video seks mirip Anwar yang sedang hangat diperkatakan sekarang ini. Harap dapat tambah lagi di ruang komen jika ada pandangan tambahan atau berbeza dengan apa yang akan ditulis di bawah.

    Shamsidar Tahrin, Ummi Hafilda & Anwar
  1. Jika benar video dihasilkan oleh musuh Anwar : ia satu cara untuk mendedahkan perangai Anwar yang sejak dulu sudah pun timbul cerita perhubungan beliau dengan isteri Azmin Ali iaitu Shamsidar. Terbukti bahawa Anwar mempunyai gosip dengan perempuan sejak dulu lagi dan anda masih boleh lihat video perbualan beliau dengan seorang wanita di youtube dan juga di sini http://anwarx-files.blogspot.com/ . Jika berlaku lagi kali ini, ia tidak menjadi satu perkara yang pelik kerana sudah berlaku sebelum ini. Lelaki yang mempunyai nafsu 'depan dan belakang' digelar biseksual. Ada juga dakwaan anak Shamsidar mirip Anwar. Wallahu A'lam.
  2. Jika video dihasilkan oleh Anwar sendiri : ia kemungkinan untuk menutup cerita kes liwat yang sudah sampai peringkat akhir pendakwaannya. Semua sudah tahu DNA lelaki Y sudah disahkan sama dengan sampel yang diambil dalam penjara oleh pihak polis. Tiga bahan bukti yang ditolak pada mulanya, diterima kembali selepas Hakim mendengar hujah pegawai penyiasat. Selepas semua mengetahui siapakah Mr Y maka ketika itu juga tidak semena-mena video seks ini timbul dengan tiba-tiba. Yang kita pelik sekarang ialah jika benar Anwar tidak menjadi pelakon utama dalam video seks tersebut kenapa beliau tidak mahu 1-Suruhanjaya Diraja ditubuhkan. Begitu juga kenapa tidak ada 2- saman dibuat terhadap Datuk T yang mengaku mendedahkan video tersebut. Imbas kembali kes liwat 1998. Ketika itu Anwar pernah mengarahkan Azmin membuat laporan untuk menutup nama beliau yang sedang didedahkan oleh Ummi Hafilda (link sini) dan Panglima yakin kali ini taktik yang sama digunakan.


Nota : Gambar atas dari kanan : Anwar - Ummi - Shamsidar




Apa komen anda wahai sahabat dan pembaca sekelian ?



Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 

4 ulasan:

izad12 berkata...

istilah pelakon bagi menggambarkan pelaku zina dalam video seks tersebut tidak sesuai digunakan kerana ia memberi gambaran tersirat bahawa keseluruhan episod video seks ini adalah dirancang dan mengikut skrip. mungkin saya silap tapi berdasarkan apa yang saya tahu ianya dirakam tanpa pengetahuan pelakunya.

Wau Janak berkata...

Sandiwara Anwar. satu konspirasi anwar yg sngaja 'mencederakn diri sendiri untuk menumbangkn musuhnya BN'.

semutapi berkata...

Ramai orang tak percaya lelaki dlm video porno itu adalah Anwar. Pelik, mengapa tak percaya? Adakah semata2 kerana lelaki dlm video itu berperut boroi, bahu lebar & sasa serta buah dada besar & menggelembir, dia dikatakan tak secucuk dgn Anwar yang kurus kering tu?

Tapi saya tetap percaya lelaki boroi, bahu lebar dan buah dada besar & menggelembir serta tak berjanggut itu adalah Anwar berdasarkan hal berikut:

a) Anwar makan batu sebanyak 5 kilo sebelum melakukan hubungan sex dgn wanita Cina itu yg menyebabkan perutnya malam itu nampak sangat boroi;

b) Bidang dada Anwar nampak besar dan sasa dlm video itu kerana Anwar pergi ke gym dgn mengangkat berat sesaat sebelum mengadakan hubungan sex dgn perempuan itu bagi melebarkan dadanya;

c) Buah dada Anwar pd mlm itu nampak besar dan menggelembir kerana Anwar membuat suntikan khas supaya dia nampak lebih sexy dan mengghairahkan pada malam itu dengan buah dada besar; dan

d) Anwar memang tak berjanggut pada malam terkutuk itu sebagaimana yg disaksikan dlm video, tapi esoknya ketika menghadiri perbicaraan di mahkamah dia nampak berjanggut semula seperti biasa kerana dia menggunakan satu krim khas yang boleh menumbuhkan bulu di badannya dlm tempoh setengah saat. Bila tiba di rumah, dia terus menggunakan krim ajaib itu, sebab itu esoknya dia kembali berjanggut. Kabarnya iklan krim bulu segera itu akan diiklankan di TV tak lama lagi dengan memasukkan wajah Anwar dan wanita Cina itu sebagai bahan pelarisnya.

Perayalah dia tetap Anwar, walaupun perutnya, bahunya, teteknya dan dagunya tak serupa Anwar! Jangan percaya dengan agenda Fuckatan Rakyat yang selalu buat fitnah itu!!!

Mohd berkata...

Ini semuanya salah Kak Jijah.
Dah tahu, Anwar suka blowjob, buat ajelah.
Dah tahu Anwar suka buat bermacam2 stail seks, lakukan ajelah.
Dah tahu Anwar suka lubang kunyit, bagi ajelah.
Mungkin juga Kak Jijah dah menopause dan tak lagi mampu melayan suami.
Apa susah, bagilah suami kahwin lagi.
Janganlah Kak Jijah pentingkan sangat diri sendiri.
Yang lebih penting adalah parti, rakyat dan negara Malaysia yg tercinta!

Cari Blog Ini

Translate