Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

15 Mei 2011

Anwar Mendapat Tamparan Hebat Kerna Taktiknya Guna Dr Wahbah Gagal Memikat Hati Rakyat !!!





Ada tiga dalil :


1. Twitter Timbalan Presiden PKR Azmin Ali sahkan tidak ramai datang seperti gambar di bawah. Banyak kerusi kosong dan tidak seperti biasa yang selalu padat dengan pengunjung. Yang lebih menghairankan meskipun ceramah dibuat di hujung minggu namun rakyat sudah mula menjarakkan diri dengan program Pakatan Pembangkang dan ia boleh jadi disebabkan mereka sudah hilang keyakinan terhadap masa depan Pakatan yang makin suram.

caption

2. Twitter Azmin dan juga Syed Husin juga tidak memberi komen memberansangkan dengan mendiamkan diri dari mengulas ceramah Dr Wahbah Zuhaili ekoran sambutan yang begitu hambar tersebut. Sudah tentu perkara ini akan menimbulkan kemarahan mereka jika didedahkan, Ia sama seperti membuka aib atau 'belang' lawan dan sudah tentuu sangat tidak disukai lawannya. Samada lawan itu antara Pakatan dengan BN atau sebaliknya.

3.  Blog atau FB Pakatan juga 'kecut perut' untuk memainkan kejayaan program ini dan nampaknya mereka sukar untuk mengubah persepsi rakyat yang sudah mula sedar bagaimana pentingnya negara ini kepada anak cucu kita agar mereka kekal dalam aman dan makmur !!! Gambar yang ada di blog Yb Pakatan di bawah jelas menunjukkan jumlah pendengar yang kurang dari biasa semasa ceramah lain sebelum ini di tempat yang sama !

IMG-20110514-00453

gambar asal : blog Yb Zuraidah (klik sini)


Kesimpulannya : segala perancangan yang dibuat untuk menipu rakyat akan didedahkan Allah dan akan digagalkan oleh-NYA meskipun dengan cuba membawa ulama terkenal dunia.

Jubah Nabi membalut tubuh Ketua Munafik ketika mati tidak akan mengubah apa jua kesilapan lampaunya !


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Rakyat dah tak percaya dgn Anuar. Org yg datang pun hanya mahu dgr kelentong saja. Kebanyakan org yg datang juga merupakan penyokongnya yg sama yg saja buat2 sibuk. Cakap tak serupa bikin.

Cari Blog Ini

Translate