Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

11 September 2011

Ulama Azhar Fatwa Murtad Siapa Terima Dan Benarkan Komunis - Blogger Sang Tawal


Blogger Sang Tawal menulis :

Mufti Mesir dengan persetujuan ulama-ulama Azhar (Universiti al Azhar) memfatwakan bahawa barang siapa yang menerima atau membenarkan ajaran komunis maka sanya ia telah murtad (keluar dari agama Islam)..... ]].

Baca lagi huraian beliau dalam artikelnya yang bertajuk Republic Communist Of Malaya di link ini : 


Antara lain Sang Tawal menulis :


Perlu di ingat , antara tahun 1942 hingga 1945, MPAJA sudah mempunyai ahli seramai 4 hingga 5 ribu orang. Di saat inilah juga PKM melalui MPAJA telah menggerakkan agenda besar sebenar mereka untuk menubuhkan sebuah Negara Komunis dengan berselindung di sebalik perjuangan menentang tentera Jepun untuk menarik sokongan orang melayu agar menyokong mereka padahal itu bukan matlamat sebenar mereka.

Jangan kita lupa bahawa selepas British kalah dan di era pendudukan Jepun , lebih daripada 10 ribu nyawa yang terkorban angkara MPAJA dan PKM. Itu angka yang dicatatkan dan dilaporkan, angka yang sebenar mungkin lebih banyak. Kekejaman mereka berakhir dengan kembalinya British ke Tanah Melayu dan membawa idea Malayan Union.Pejuang bangsa ketika itu sebenarnya menghadapi dua rintangan dan cabaran yang besar iaitu dalam menentang Malayan Union dan dalam masa yang sama menentang PKM dan MPAJA.Sejarah nampaknya kini berulang bagi mereka yang sudah nampak akan permainan tangan-tangan ghaib di bumi Melayu yang bertuah ini!


Seterusnya dalam perenggan yang lain beliau menulis :


Minta dijauhkan oleh Allah SWT akan usaha-usaha ke arah menghidupkan semula Republic Communist Of Malaya atau Negara Nan Yang ke-2 selepas Temasek. Semoga bangsa melayu-islam kita tidak menyokong atau memilih perjuangan cara komunis ini.


Apa komen anda ?


Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih




2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bgaimana pulak org yg brsedara dgn komunis?kn bru ni ank PM brtunang dgn ank sdara kpala komunis Kazakhstan.

Panglima Perang Cyber berkata...

Soalan saya : adakah najib dah jadi komunis? Dan bakal menantunya pun komunis?

Cari Blog Ini

Translate