Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

23 November 2011

Mari Baca Zulkifli Nordin Dedah Astro Akan Ada Pesaing !!!


Setelah beberapa hari tidak sempat menyentuh laptop untuk mengemaskini blog, pagi ini sambil mengikuti perbincangan bersama rakan-rakan Panglima sempat mengemaskini sedikit sebanyak apa yang menarik untuk anda semua.




Pertama tentang Astro akan menghadapi pesaing baru seperti tulisan YB Zulkifli Nordin dalam FB beliau 17 jam yang lalu :




Berkaitan Astro, Menteri tdk sempat mnjawab semua soalan secara lisan sbb mase terhad yg dberikan kpd beliau. Menteri brjanji akn memberikn jwpn secara bertulis. Ttp Menteri sempat maklumkn td bhw KPKK akan mengeluarkan satu lg lesen TV berbayar kpd pihak lain. Teman prcaya jika kena caranya, ini akan membolehkan saingan dbuat trhadap monopoli Astro. Roger






Panglima percaya persaingan sihat akan membolehkan rakyat menikmati kualiti yang lebih baik dan membuka ruang persaingan yang sihat.




Say No To Monopoli yeop !!!




Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate