Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

05 November 2011

Kisah Benar Taubat Seorang Gay & Anwar Tweet Tidak Setuju Dihalang Seksualiti Merdeka !!!

Blogger Azli Shukri menyiarkan artikel tentang kisah benar pengakuan seorang Gay yang boleh dijadikan iktibar oleh kita semua.


Kisah ini boleh dikaitkan dengan kes seorang pemimpin besar dalam Pakatan PASPKRDAP yang sudah dua kali didakwa atas kesalahan liwat.


Tun Mahathir sendiri pada mulanya tidak percaya penglibatan beliau dengan kes liwat tetapi akhirnya fakta membuktikan ia berlaku dan Mahkamah telah mengesahkannya sehingga beliau dihukum penjara 6 tahun.


Kisah ini disentuh di blog Panglima di saat kita sedang diuji Allah oleh puak pejuang LGBT atas nama program 'Seksualiti Merdeka' menjelang kita akan menyambut Aidil Adha beberapa hari lagi.


Apa yang menarik ialah peliwat dan gay tersebut akhirnya telah dijangkiti HIV. Terlintas di hati panglima adakah ia menjadi punca kenapa pelacur China-Doll menjadi pilihan pemimpin tersebut untuk melepaskan gian nafsu seksnya ? 


Wallahu A'lam.


Kita berdoa pemimpin yang digelar 'gay tua' tersebut diberi petunjuk oleh Allah sebelum maut datang menjemput.


Selamat berpuasa esok hari sempena Hari Arafah dan semoga diterima Allah. Puasalah juga dari segala perkara yang dimurkai oleh Allah dan dari mengingat selain dariNYA.


Link ke blog Azli Shukri   di sini : http://azlishukri.blogspot.com




Seterusnya ada sedikit perkembangan terkini isu 'Seksualiti Merdeka' dan Bukti Anwar tidak mahu halangnya ( yakni sokong ) Seksualiti Merdeka klik di bawah :





http://www.anwaraidc.com/?p=18553


Ia bukti bagaimana pendirian beliau yang diagungkan sebagai tokoh Islam oleh PAS dan juga setengah pihak di Barat.




Gambar Anwar Ibrahim bersama tokoh Muslim Moderat Indonesia Musdah Mulia yang halalkan homoseks klik sini http://pedangberbisa.wordpress.com/


AnwarParlimenReligous


Dalam link tersebut dikisahkan Wahabi juga tidak menghalang liwat berdasarkan pandangan ulama mereka.





Baca lanjut di sini : http://jihadwahabi.blogspot.com/2009/05/wahabi-boleh-meliwat-dr-maza.html


Hari ini Kerajaan memandang berat isu GAY sehingga tangkapan demi tangkapan dibuat untuk membanteras gejala songsang yang ditolak semua agama khasnya Islam ini dari berleluasa dan merosakkan masyarakat di negara kita.


Lihat video :




kemaskini 12.27 am bersamaan 9 Zulhijjah 1432 / 5.11.2011




Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate