Pengikut Blog Panglima

23 Disember 2011

Harakah Siar Surat Terbuka Minta Dr Hassan Ali Berundur

Link http://bm.harakah.net.my/index.php/letter/7185-surat-terbuka-kepada-hasan-ali

Apa nak jadi?

Negara Islam PAS sudah dikepit celah kangkang DAP!

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ayuh Datuk Hasan ... jangan tunggu lagi. Kalau surat terbuka boleh disiarkan di Haramkah, ini bermakna tindakan ini direstui oleh Mursidul Am, Presiden dan Majlis Syura Ulama.

Opsyen: Kalau masuk Perkasa, boleh juga tapi platform tidak direct dan luas.

Kalau masuk UMNO, waduhhh pak ... platformnya terbentang sungguh luas. Dan saya sebagai anak Selangor bila2 pun menerima dan menyokong penuh Datuk sebagai Menteri Besar. Biar padan muka peniaga pelacur, arak dan kumpulan memurtadkan orang Islam di Selangor.

Biar padan muka Khalid Gagap, Khalid Gereja dan konco2 mereka.

Ayuh Datuk ... jangan tunggu. Kita isytiharkan jihad.

Allahu Akbar, Allahu Akbar, Allahu Akbar.

Panglima Perang Cyber berkata...

Takbir!

Takbir!

Takbir!

Nok berkata...

dato' tak payah nak merayu2 pada puak2 haprak ni..dah tentu nama dah busuk mereka pun tak mahu lagi buat apa hidung tak mancung pipi tersorong2...be firmed..Dato' boleh join mana2 pertubuhan bebas tak semestinya umno...sama juga dgn Dato' nasyaruddin...tak payah nak kata akan setia pada pas...takkan mengubah apa2..dua2 dah kena cop...

lagi pun apa bagusnya sangat pemimpin2 pas lain tu?panjat bini org , mkn harta anak yatim...itu baik ke namanya ...negara kebajikan????kalau monyet dekat hutan tu boleh bercakap..dah lama dah dia menjerit...kebajikan apa????nik aziz tu tak habis2 asyik nak spin aje...cakap ngalahkan nabi...nak kata dulang paki serpih nak kata orh awak lebihhh piiiii dahhhhh

Tanpa Nama berkata...

kena gam?
tuduhan atau fakta?
kalau main tuduh bukankah fitnah namanya?
soalnya apakah surat fitnah layak masuk peper isle?

Tanpa Nama berkata...

Tudiaaaa....patutlah Dato Hassan Ali, ust. Nasha, Dato' Harun Din, Ibrahim Ali kena balun pun tak boleh keluar parti sebab depa dah bai'ah dengan parti, kalau lompat parti kena cerai isteri jatuh talak 3....woooooo... kena balun macamana pun kena tahan jugak la. Suka tak suka kena duduk jugak dalam parti. nampak gaya puak2 ni akan kena gantung tak bertali la yer...kesian... aku sayangkan ulamak2 ni tapi aku benci PAS..nak buat macamana yer????
Bukan aku kata tapi Dr hassan ali yang cakap dalam video ni...
http://gelombang-rakyat.blogspot.com/2011/12/agen-umno-harun-din-warning-mustafa-ali.html

Tanpa Nama berkata...

harakah suruh hassan ali cerai bini talak 3...? ish ish

Tanpa Nama berkata...

yb bukit lanjan yang hendak letak jawatan mereka tahan, pak San yang nak kekalkan jawatan dan kerusi depa tolak macam sampah terbuang.

agaknya inilah antara sebab kenapa Anwar Ibrahim tak masuk Pas?

Cari Blog Ini

Translate