Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

19 April 2012

Blog ZonArtis Siar Gosip Zahida Rafik Jadi Isteri Shafie Afdal Sejak Sept 2010 cc @NajibRazak

Tulis Zonartis :



First of all korang kena take note yang ini hanya gosip sahaja ok. Sama ada ianya sahih atau tak, kena tunggu tuan punya body keluarkan kenyataan.


Gosip ini boleh dikatakan agak mengejutkan jugalah dimana Zahida Rafik dikatakan sudah berkahwin. Ya, sudah berkahwin dan nama yang dikaitkan dengan Zahida Rafik tu ialah Datuk Shafie Apdal, Menteri di Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah.



Datuk Shafie Apdal




Menurut sumber yang masih tak boleh dipercayai, Zahida Rafik dan Datuk Shafie Apdal dikatakan berkahwin sebulan yang lalu iaitu sebelum masuknya bulan Ramadhan. Perkahwinan tersebut pula dibuat di London dan dilakukan secara tertutup.


Panglima : jika Menteri dah kahwin kenapa mahu dihebohkan lagi. Jika Menteri kaya kenapa nak dihiraukan ? Mungkin menjadi dosa besar jika seorang Menteri ada duit yang banyak. Walhal apabila Azmin Ali mempunyai duit berjuta-juta tidak pula didesak untuk nafikannya...




Kalau Azmin dah berjuta wangnya, bagaiman pula duit Anwar Ibrahim ?



Jika kaya kita tidak kisah tetapi kaya kerana dibantu Yahudi Zionis untuk rosakkan Malaysia kita kisah sangat-sangat.

Lihat pendedahan MyMassa jawatan Anwar luar negara yang tidak dijawab LANGSUNG hingga kini oleh beliau.


2 ulasan:

pembunuhiblis berkata...

Susah nak pilih pemimpin2 dlm PRU-13 nanti sebab rakyat nampak kedua2 puak PR dan BN dua kali lima sahaja. Cuma bezanya puak haprak A (PR) baru cuba2 belajar buat silap dlm tempoh 4 tahun ini manakala puak haprak B (BN) telah buat silap selama 54 tahun...Sekarang rakyat tak tau nak pilih parti A yg baru mengumpul sampah setinggi busut atau nak pilih parti B yg berjaya menjadi sampah setinggi gunung Everest!!

Assassin Cyber berkata...

Salam perjuangan, mohon pautan link blog saya di blog hebat panglima.

http://assassincyber.blogspot.com

TQ

Cari Blog Ini

Translate