Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

15 Mei 2012

Penjelasan Tunku Aziz Sebab Umum Keluar DAP di NTV7 Dan Jawapan Balas Kepada Pihak Serang UMB @NajibRazak @MuhyiddinYassin


KUALA LUMPUR 14 Mei - Pemimpin Melayu DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim yang dikecam hebat pembangkang kerana mengkritik perhimpunan haram Bersih 3.0 pada 28 April lalu, hari ini mengumumkan keluar daripada parti itu berkuat kuasa serta-merta.

Mengesahkan perkara itu kepada Utusan Malaysia ketika dihubungi lewat malam ini, beliau berkata, adalah lebih elok dia melepaskan jawatan Naib Pengerusi parti kerana tidak mahu perbalahannya dengan pemimpin DAP lain berlarutan.

"Ya, benar saya telah tinggalkan parti. Saya mengalami masalah dengan DAP dan tidak mahu memanjangkan masalah ini lagi.

"Puncanya adalah Bersih 3.0. Saya tidak menyokongnya kerana ia adalah perhimpunan haram," katanya.

Tunku Abdul Aziz bagaimanapun berkata, beliau tidak bercadang menyertai mana-mana parti seperti yang didakwa sesetengah pihak.




nota : baca juga jawapan kepada serangan seorang blogger pro Kerajaan terhadap Unit Media Baru oleh Mat Despatch di sini  http://matdespatchotai.blogspot.com/ .. Blogger anak muda yang semakin meningkat naik seperti Brader Jai. Tulisannya mampu mengalahkan blogger otai yang lain jika terus gigih menulis dan ikhlas dalam perjuangannya. Artikel lain isu yang sama sila klik link di bawah  :







Demi mempertahankan institusi UMB UMNO saya terpaksa (walau tidak mahu) menentang siapa sahaja yang mencemarkan maruahnya. Kecuali jika saya ingin lihat BN kalah dalam Pilihanraya Ke-13 akan datang...

Jangan kerana harta kita berseteru dan pilihan yang ada ialah melawan siapa yang mencetuskan sengketa.

Semoga BN akan menang dengan jumlah yang besar PRU 13 akan datang.

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate