Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

07 Mei 2012

Selepas Khalid Ibrahim,Wan Azizah, Hj Hadi Juga Enggan Pertahan Azmin Ali Isu Skandal Baju Pink Beliau !!!


Berikut kenyataan disiar oleh Bernama :


Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang berharap semua pihak termasuk media memberi peluang kepada timbalan presiden PKR Azmin Ali membersihkan nama berhubung rakaman video panas yang didakwa mirip dirinya (Azmin).

"Saya tak ada hak untuk bercakap tentang itu, biar dia sendiri yang cakap secara langsung....beri peluang (kepada Azmin membersihkan namanya)," katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita semasa diminta mengulas rakaman video panas yang didakwa mirip Azmin bersama seorang wanita yang tersebar baru-baru ini, selepas menyampaikan ceramah umum bersama bekas Menteri Penerangan, Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir di Bukit Tok Beng, Batu Rakit, di Kuala Terengganu, hari ini. 


Panglima : Terima kasih Blogger Greenboc atas kenyataan Presiden PAS ini yang turut disiar di blog beliau ...



Dilaporkan Presiden PKR Juga nasihat Azmin pulang berjumpa ibunya.


http://brojinggo.blogspot.com/2012/05/wan-azizah-nasihat-azmin-ziarah-ibunya.html

Baca juga kemarahan Zuraida kerana komen senyap MB Selangor kes skandal Azmin Ali

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

inilah yang suara yang sepatutnya pas lakukan dari dahulu lagi, biarkan mereka yang menghadapi masalah moral tersebut menjawap kepada orang awam dan bukannya mempertahankannya terutamanya semasa kutbah jumaat dan di tempat ceramah, mereka yang melakukannya dan merekalah yang perlu membela diri. aku setuju dengan sikap tegas haji hadi di sini.

JAKA berkata...

PAS tidak pertahan individu. PAS hanya ajar cara islam utk menangani fitnah. itu saja.

umno lain lah.. perompak duit lembu ratus juta pun dipertahankan. nampak sgt assobiyah dan ade kepentingan. sesama penyamun kot ada share.

patutnya ckplah mcm PAS ckp isu azmin.

yg kita pertahan ialah keadilan dan sistem yg berjalan dgn telus dan baik. yg kita tentang adalah kezaliman dan manipulasi sistem sediaada oleh umno dan bn.

kita tk kata sistem sekarang ini islamik sgt tapi kejahatan umno membuat sistem Lord Reid ini pun jadi lebih teruk lagi.

umno ni lebih teruk dari tuan penjajahnya dulu. itu saja.

sesekali tidak redha selagi bukan hukum islam tetapi setidak2nya sistem yg ada ini lebih baik dari perangai umno menghuru harakan negara.

Cari Blog Ini

Translate