Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

21 Jun 2012

Suara Keadilan Sengaja Sabotaj @AzminAli Siar Gambar Pembantu Khas @AzminAli Yang 'Jambu' ?

Pagi ini penulis membelek Suara Keadilan meneliti isu yang dibangkitkan. Ternampak gambar pembantu khas Azmin Ali di atas. Sengaja buat isu untuk menarik perhatian anda semua.


Banyak fakta palsu, fakta separuh benar, manipulasi fakta yang dikemukakan dalam Suara Keadilan sememangnya sangat jahat kerana ia merosakkan minda pembaca yang 'awam' tahap pengetahuannya.


Terfikir juga adakah kita boleh membenarkan lagi akhbar yang pernah kalah disaman di mahkamah kerana berita fitnahnya (kes Tan Sri Nordin Kardi dan UUM) wajar dirujuk oleh rakyat Malaysia ?

Kerajaan dan pihak UMNO perlu tangkas menjawab isu-isu beracun yang disiarkan sebelum 'racun' itu menguasai hati rakyat Malaysia. Selain yang dijawab oleh blogger dan twitterian.


Edaran akhbar bercetak selain Utusan Malaysia yang fokus menjawab isu di dalam Harakah dan Suara Keadilan serta Roket perlu dihasilkan dan dibuat versi digital untuk diakses rakyat terutama pengundi muda.

Jawapan perlu disediakan oleh pasukan yang dedikasi sepanjang masa meneliti berita mereka dan pasukan ini jugalah yang akan menjawab dan meminta jawapan dari pihak berkenaan dengan kadar segera.

Makmal Isu Semasa perlu diwujudkan di saat genting Malaysia Putrajaya cuba dirampas puak yang hidup bersendikan liwat, jilat dan khalwat ini.

Perjuangan ini perlu disertai seluruh umat Islam yang perihatin soal masa depan negaranya.

Dengan itu group Facebooker 1Malaysia menawarkan diri memberi jawapan jika anda ada sebarang isu yang sukar dijawab dan dengan pasukan admin seramai 20 orang Insya Allah kami bersedia memberi bantuan jawapan isu semasa kepada anda semua.

Mula hari ini kita akan mulakan 'Wacana Ilmiah Maya' ini setiap hari jam 10 pagi dan 10 malam bersama pasukan Facebooker 1Malaysia dan juga facebooker lain juga dijemput untuk bersama-sama membantu menjawab isu yang berlegar di fikiran rakyat Malaysia.

Negara kita tanggungjawab kita mempertahankannya...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate