Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

30 Julai 2012

Kenyataan Terbaru KARPAL SINGH Tetap Tolak HUDUD Wajar Dibaca Nasruddin @tantawi100









Harap benda yang nyata lagi bersuluh ini dapat membuka minda ahli PAS siapakah sebenarnya DAP yang nampak baik tetapi tidak selari ideologi dengan PAS yang mahu perjuangkan hudud.

Ia juga wajar dihayati Ketua Pemuda PAS yang nampak mengelirukan ramai pihak bahawa DAP telah lunak dengan HUDUD walhal sebaliknya.

Apa pun terima kasih kepada beliau juga kerana telah membuka pekong di dada DAP yang jelas tidak dapat lagi menerima hudud hingga ke hari ini.


1 ulasan:

Hasnul Baharuddin berkata...

DAP sebenarnya memang telah lunak dengan hudud.Karpal pun pernah menunjukkan sikap boleh menerima hudud ketika konvensyen PR 2010 di Pulau Pinang.

Masalahnya bila didesak oleh MCA yang ternyata buta hudud kerana gagal diberi penerangan oleh UMNO tentang hukum Islam yang sama tarafnya dengan hukum solat dan yang lain. Dan UMNO tak pernah berusaha pun kearah itu.

Kita orang Islam tak kira PAS atau UMNO kena beri kefahaman pada semua bukan Islam tak kira MCA,DAP atau yang lain.

MCA dah tolak hudud. DAP yang mau berjinak dan dekat dengan Islam di momokkan oleh UMNO dan MCA supaya jauh dari Islam. UMNO ni Islam atau menganut agama apa.Semua kerana politik dan semua cara halal bagi UMNO.

Cari Blog Ini

Translate