Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

25 Ogos 2012

Video Lokasi Persembunyian Suspek Bakar Kekasih Ada Bendera PKR !!!

Check out this video on YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=qK8Zw48EAVU&feature=youtube_gdata_player

Setelah diteliti panglima ternampak bendera PKR dalam video di atas... Di lokasi persembunyiaan pembunuh kejam yang tergamak membakar kekasihnya yang kini koma sebelum ditahan sedang khayal dadah dan juga ada botol arak kelihatan di sana.


Adakah ada kaitan suspek bunuh kekasih yang baru ditahan polis dengan PKR kita tidak pasti...

Kita tidak menafikan ahli PKR sebelum ini memang agak kasar dengan bergaduh sesama sendiri semasa mesyuarat parti, selain ganas dengan menyertai Bersih 3.0 yang berakhir anggota polis hampir terbunuh dipukul semasa perhimpunan yang dianggap haram tersebut.

Kepupusan nilai moral kita tidak hairan kerana sejak dahulu hingga kini pemimpin mereka turut tercalit dengan berbagai skandal seperti kes liwat, zina, khalwat 'aiskrim' termasuklah khalwat Ust Badrul Amin di sebuah Hotel di Kuantan Pahang.

Selain menipu rakyat mereka juga merosakkan akidah umat apabila menyokong gejala murtad termasuklah merobek hati rakyat beragama Islam bila membenarkan Kalimah Allah kepada bukan Islam.

Banyak pendedahan telah dibuat diulas orang biasa hinggalah Ulama seperti Dr Uthman El Muhammady dan harapnya anda perlu mengkaji dengan kemudahan internet yang anda miliki tentang perkara ini dengan cermat.

Jangan hanya menerima pandangan penulis sahaja tetapi koreklah sendiri kebenaran dan peganglah ia hingga akhir hayat anda.


Sent from my iPad

1 ulasan:

Unstoppable KR3W (DOT U.K) berkata...

As-salam ustaz, jom kita tabuh semua juak shaytan PR nih! selamat hari raye! :-)

Cari Blog Ini

Translate