Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

15 November 2012

Blogger Amenoworld Baru Bangun Tidur Ke Pertahan Nurul Izzah Yang Dibela Sister In Islam ?



1. Amenoworld blog di sini http://amenoworld.blogspot.com/2012/11/kepada-semua-agensi-kerajaan-berkaitan.html baru keluarkan artikel pasal Nurul Izzah yang kononnya dihentam teruk tetapi apabila Sister In Islam menyokong kenyataan beliau dikatakan tidak ada orang yang mengkritik SIS.

2. Namun beliau tidak sedar nampaknya sudah berapa lama perkara ini dihentam kembali oleh bloggers pro KEBENARAN  seperti berikut :

Blog Pahangku menulis : Satu persatu golongan munafik mula menunjukkan wajah sebenar mereka. Sejak Nurul Izzah menyatakan sokongannya kepada orang melayu yang murtad dan LGBT, mereka mula mengeluarkan pelbagai kenyataan yang mempertahankan perbuatan biadap Nurul Izzah.

Dan tak mustahil pula nanti, mereka akan mengeluarkan kenyataan Allah itu Maha Penyayang dan Maha Pengasih. Kalau Dia tidak redha dengan agama lain, mengapa pula dia membenarkan kewujudan pelbagai agama di dunia ini, sedangkan Dia Maha Berkuasa.

Justeru, kata mereka lagi, ianya tidak salah untuk memeluk agama selain agama Allah Taala selagi mereka berbuat baik, maka baiklah balasannya.

http://pahang-ku.blogspot.com/2012/11/sister-in-islam-sokong-nurul-izzah.html


3. Adakah Amenoworld tido ke apa ni ?



Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate