Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

20 November 2012

Nik Aziz Mahu Saman Utusan Kerana Siar 'Umno Murtad'



1. ini bukti Nik Aziz selalu tukar kenyataan bila terkena 'badan' sendiri. Seperti isu-isu sebelum ini.

2. Ini juga seperti membawa maksud beliau menolak pandangan Hj Hadi yang mengkafirkan Umno di Terengganu 1981.

3. Lebih penting adakah serius beliau mahu menyaman Utusan Malaysia atau sebenarnya berbunga di hati tersenyum apabila mendapat liputan utama akhbar Utusan Malaysia dengan perkataan celuparnya ?

4. Jika boleh seorang pakar perubatan perlu merawat Nik Aziz jika beliau sudah nyanyuk atau mengalami masalah ingatan kerana faktor umur.

5. Sebagai umat Islam saya sangat sayang Islam melebihi Nik Aziz dan kerana itu saya sanggup menyanggah siapa sahaja yang malukan agama saya.

Sekian untuk difikirkan...

Sent from Samsung Galaxy Note

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kesianilah orang tua yang kemaruk kuasa dan dirasuk setan ini. Mari kita rakyat Malaysia mendoakan supaya hati manusia ini dilembutkan dan keluar dari kurungan Iblis laknatullah.

Tanpa Nama berkata...

please jangan cepat menyanyukkan orang, mana tahu Allah bagi kita pula yang nyanyuk..

saya sayang Islam, saya sayang umat Islam, bagus awak menyampaikan idea dalam medium ini...tapi pendapat saya jangan berlebihan...awak ada tak dekat depan Nik Aziz waktu tu? dengar sampai habis ke talk dia? prejudis semata-mata, sila berdepan dan bertentang mata dengan orangnya, dan rasa dalam hati...

Cari Blog Ini

Translate