Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

22 Januari 2013

Rayuan Kepada Pahlawan Siber #1Malaysia Menjelang PRU 13 Mari Sama-Sama Kita Pertahan Negara Kekal Aman Damai !!!

Dengan nama ALlah Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Assalamualaikum wrt wbt. Selamat tengah hari kepada sahabat FB sekelian.


Hari perang besar tentu nasib agama bangsa dan negara makin dekat, mari kita kuatkan tekad membersihkan fikiran manusia yang bakal memilih parti mana akan teruskan pemerintahan samada BN atau Pakatan.





BN pilihan terbaik kita ada walau ada kelemahan namun seperti kaedah Usul Fiqh (akhaffadararain)  iaitu kita kena memilih mudarat yang lebih ringan berbanding mudarat Pakatan yang sukar dimaafkan terutama isu kalimah Allah kepada bukan Islam.


Soal politik yang menggadaikan agama tidak patut sama sekali diterima. Maka demi keamanan dan kebaikan semua pihak marilah kita bersatu hati bersihkan fitnah Pakatan dalam tulisan di FB twitter atau blog dan jangan takut atau gentar celaan pencela yang mahu kita berundur dari menunjukkan sokongan kepada Kerajaan yang sedia ada sekarang.





Lihat terbaru PM di Palestin tunaikan janji selepas menunaikan janji kepada rakyat di tanah air sendiri. Orang beriman tunai janji dengan sesiapa sahaja walau terpaksa terbang membahayakan nyawanya dengan pergi ke tanah bergolak Palestin membawa isteri tercinta.

Selamat menjamu selera dan wassalam.



Sebelum pergi jom lihat video bagaimana kuasa asing menjajah sesebuah negara di link ini

http://www.btn.gov.my/v2/BahanIlmiah/

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate