Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

23 April 2013

Kenapa Putrajaya Perlu Tolak @hajihusammusa - Kerana Gagal Baca Ayat Al-Quran Dengan Betul! #GE13 #PRU13 ~ Keris 7 Lok. Cc @TunFaisal @TengkuAdnanReal


Tempohari Keris, MSpy dan Penembak Tepat hadir untuk dengar Husam Musa melalut. Kami yang baru pulang daripada surau dengan memakai kopiah dan baju melayu cubalah nak tengok alim dan zuhud ke Husam ni.

Awal-awal lagi dah foul sebab Anwar dan Nik Aziz tak datang pun ceramah tu tapi mereka umum pada awalnya diorang berdua tu hadir. Teeettt! Dah satu dah penipuan yang dibuat oleh Husam Musa.

Awal-awal lagi ahli-ahli PAS dah kena kencing. Itu tak apa lagi, paling tak boleh diterima adalah kesilapan Husam Musa yang kononnya pandai agama terkantoi baca Al-Quran.

Ayat dibaca olehnya salah apabila menyebut 'nasrallah' bukan 'nasrullah' dalam surah An-Nasru tersebut. Satu lagi 'wastagfir' dibaca 'wastagfar' bukti bagaimana kalam Allah sudah tidak sama di mulut seorang Naib Presiden Parti Islam akibat perbuatannya.

Kerana pengalaman rakan Keris, Panglima memang menghafal Al Quran ia tidak akan salah jika kita bersih jiwa raga dan selalu mengulangnya. Namun jika hati diisi dengan dosa dan putar belit semata, maka kita akan kotor diri dan sukar membaca kalam Ilahi dengan lancar.

Inilah yang berlaku dan inilah yang Allah mahu tunjukkan kepada kita barangkali. Namun adakah ada yang berakal fikiran waras meneliti setiap yang berlaku dengan hati yang ikhlas mencari kebenaran ?





http://keris7lok.blogspot.com/2013/04/hajihusammusa-gagal-baca-ayat-al-quran.html

Sent from my iPad

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate