Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

19 April 2013

SUARA LAKSAMANA: #PRU13 PAS Terus Membohongi Rakyat Johor @hajisalahuddin @nusajayakini #BNBagus #TolakPR

#PRU13 PAS Terus Membohongi Rakyat Johor @hajisalahuddin @nusajayakini #BNBagus #TolakPR

Gelang Patah menyaksikan terus panas apabila pembangkang terus melatah cuba memecahbelahkan keharmonian yang telah terjalin sekian lama dengan menabur fitnah dengan menaikkan api perkauman.

Ini terbukti apabila Hj. Dzulkefly ahmad, Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri Johor yang juga merupakan Yang Dipertua PAS Kawasan Gelang Patah, pencalonan Datuk Abdul Ghani Othman itu kononnya menimbulkan tanda tanya apabila kerusi tersebut bukanlah kerusi yang selamat untuk beliau kerana 52% pengundi adlaah terdiri daripada masyarakat Cina.
"Pengundi Melayu di Gelang Patah hanya 36% daripada keseluruhan pengundi di Gelang Patah. Adakah ada maksud tersurat dan tersirat daripada percalonan ini?
"Kita bimbang percalonan ini bukannya untuk memenangkan beliau tetapi lebih untuk mecapai apa yang telah disebut oleh Bekas Perdana Menteri Malaysia, Tun Dr. Mahathir iaitu membakar api perkauman dan permusuhan antara Melayu dan Cina dalam negara kita", jelas beliau lagi.petikan

Buat pengetahuan PAS dan teman se'kutu'nya, Barisan Nasional bukanlah sebuah barisan racist dan chauvinist lagi kotor yang diamalkan oleh DAP.

Malah Barisan Nasional di bawah pimpinan YAB Pengerusi Barisan Nasional Malaysia boleh meletakkan siapa saja calon 'boleh menang' berdasarkan konsep kesepakatan yang terjalin sekian lama asalkan diterima oleh masyarakat setempat majoriti tanpa kira bangsa atau kaum.

Baca lagi :
http://suaralaksamana.blogspot.com/2013/04/pru13-pas-terus-membohongi-rakyat-johor.html?m=0


Sent from my iPhone

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

peduli ape ..ini kali pasti tukar ....ABU !!!!

Cari Blog Ini

Translate