Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

12 Jun 2013

@RafiziRamli (Pondan?) Fail Petisyen Berasingan Terhadap Naib Presiden UMNO @Zahid_Hamidi Balas Dendam Disaman Ke ?


Rafizi kata Menteri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi melanggar peraturan pilihanraya. Selepas diperiksa dakwaan rupanya yang didakwa pengundi itu ialah jentera BN rupanya.

Rafizi sendiri mengakui yang menerima beras dan bantuan tersebut ialah jentera BN. Diulangi sekali lagi jentera BN. Samada duit itu dari mana kita tunggu jawapan Menteri selepas ini.

Namun berbeza dengan apa yang diungkapkan Rafizi, jentera yang disebut dalamYoutube hanya 23 ribu orang sahaja. Seperti skrin imej di bawah :




Selepas diselidik baru kita ingat kembali apakah punca Rafizi berkeras mahu menjatuhkan dan merampas kemenangan Zahid Hamidi. Rupanya marah selepas disaman oleh Zahid isu Lembaga Tabung Angkatan Tentera pada Januari 2013 lepas.




Jika usaha beliau berjaya sudah tentu dendam beliau akan terbalas dan Anwar akan semakin sayang kepada anak didik beliau yang 'gagah perkasa' bak Malek Noor ini.

Anwar memang pandai cari jenis 'tegap' 'sasa' , pandai kelentong dan pandai tabur fitnah. Lebih penting pandai juga untuk balas dendam jika disaman.

Rafizi juga sedar Zahidlah yang lantang menyerang bos beliau hingga menggelar Anwar Spring kepada tindakan  Blackout505 Anwar Ibrahim yang mahu menolak keputusan pilihanraya SPR!

Dendam yang membara ini dapat dilihat apabila petisyen berasingan difailkan untuk Bagan Datok, tanda sangat panas hati beliau selepas disaman Datuk Seri Zahid Hamidi isu fitnah LTAT  yang memang tidak akan dilakukan saman tersebut oleh Zahid kecuali beliau sendiri berada di pihak yang benar.

Lihat bukti di bawah :




Apa yang saya kenal Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi ialah beliau seorang yang jujur dan amanah serta mesra dengan rakyat selain tegas dengan perkara yang berkaitan fitnah dan melanggar undang-undang.

Panglima percaya usaha Rafizi akan gagal dan beliau akan malu besar jika kalah saman isu fitnah Lembaga Tabung Angkatan Tentera yang dimainkan demi undi warga ATM semata-mata.

Untuk itu petisyen ini tidak akan berjaya berdasarkan pengalaman luas Datuk Seri Zahid Hamidi yang tahu peraturan ini sepanjang panglima mengikuti beliau memberi ceramah di Bagan Datok.
Rafizi hanya mahu menghantar isyarat amaran dan amaran dari lelaki pondan seperti gay tua tidak sama dengan lelaki yang jelas kejantanannya.

Baca kisah pedih Rafizi disaman di sini



Sent from my iPad

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate