Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

03 Ogos 2013

Kemalangan Pegawai Agama Islam Sarawak Ada Motif Anti Islam ??? Mohon @PDRMsia Siasat

Panglima merasa tertarik dengan komen ini yang sangat perihatin dengan nasib umat Islam dan kemungkinan yang mungkin berlaku dalam kehidupan mereka.

Ia bukan membuat tuduhan namun cuba ingin mencuri perhatian jika ada asas kepada komen yang dilontarkan.

Berdasar pengalaman menemubual kawan media beliau akui di Sarawak ada samseng yang membunuh dengan cara melanggar kereta kita.

Pengalaman beliau mendorong komen ini disiarkan tanpa mahu menimbulkan andaian negatif hanya sekadar mahu memberi idea perihatin situasi di tempat kita.

Berikut komen pembaca :


Tanpa Nama telah meninggalkan ulasan baru pada catatan " Tweet @Latheefakoya Isu Wanita Pelihara Anjing Dit... " anda: 

RISIKAN KDN kena SIASAT hal ini - bukan hanya serah pada polis dan JPJ! Saya amat terkejut dengan kes langgar lori balak TP JAKIM S'wak dan tiga pegawai agama lain termasuk dari JAIS, serta seorg yg cedera parah, semalam - lihat dihttp://www.utusan.com.my/utusan/Jenayah/20130801/je_19/4-pegawai-agama-maut-nahas-menuju-majlis-berbuka, 4 pegawai agama maut nahas menuju majlis berbuka, Oleh ZAAIN ZIN, 01/08/2013.

Bahkan umat Islam/Melayu yang asyik terbunuh/tercedera dengan NGERI, dalam KEMALANGAN INDUSTRI-JALANRAYA (yang MENCURIGAKAN, hari-hari, selalunya lebih dari dua orang Melayu/Islam mati ngeri; beberapa hari lepas, sampai 8 Melayu/Islam terbunuh dalam satu hari - semua ini terutamanya kemalangan dengan lori dan kononnya mereka terbabas sendiri(tapi tak ada saksi) , entah-entah lori/kerta SAMSENG kongsi gelap tak, yang sengaja sasarkan Melayu/Islam, termasuk yang asing (wanaita/lelaki Islam juga boleh dikenali dari tudung atau kopiah/songkok atau tanda Islam kat kereta atau motosikal) – bayangkan jumlah dalam setahun meninggal, terutamanya jenerasi muda Islam/Melayu) dan JENAYAH, semuanya makin meluas (termasuk dalam kebakaran yang makin menjadi ke atas rumah atau kedai, atau jenayah kejam ke atas peneroka-peneroka Felda)! Ini termasuklah umat/pekerja Islam Malaysia dan yang asing, yang miskin, dan yang merantau jauh cari makan untuk bantu keluarga mereka, seperti kebanyakan rakyat Islam Bangladesh/Indonesia/Pakistan/Kampuchea/Rohingya yang miskin – bayangkanlah PENDERITAAN semua keluarga mangsa-mangsa ini. 

Dan juga kenapa pemimpin/bijak pandai Islam/Melayu/UMNO kita sekarang asyik meninggal mengejut dengan segala macam Kanser, penyakit jantung, kemalangan jalanraya atau jenayah (bukan nak mempersoalkan takdir dari Allah SWT, cuma kita perlu berhati-hati dengan kemungkinan segala jenis bahaya dari MUSUH Islam/umatnya)? Tengok Allahyarham Datuk Sosilawati dan 3 rakannya, semuanya Melayu/Islam yang berjaya, dan Doktor wanita Melayu yang dipotong jarinya - semua oleh SAMSENG India, termasuk seorang peguam. Ini sungguh mencurigakan kerana berbau perkauman. 

Besar kemungkinan juga, Allahyarham PM Tun Abdul Razak Hussein dan Allahyarham TPM Tun Dr. Ismail Abdul Rahman, diracuni CIA-MI6-Mossad (keduanya di tahun 1973 dan 1976 di usia muda 50an, dari kanser termasuk Leukimia, yang juga sejenis kanser dalam darah atau tulang, dengan seorang doktor British yang SAMA) – dan ini adalah salah satu "modus operandi" CIA-MI6-Mossad untuk menghapuskan pejuang Kemerdekaan yang Nationalis, terutamanya pemimipin Islam! Lihat di 
http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR,Wednesday, September 2, 20097. In a book entitled "The Israeli Connection: Whom Israel arms and why", Benjamin Beit-Hallahmi (1988, pg26) wrote, "According to the CIA (1979), Singapore is the location of the main Mossad station in Asia. General Efrain Poran, a former military adviser to (Israeli) PM Begin, served a s Defense adviser to the Singapore Government (Kartin, 1984). In 1969, 45 Israeli advisers were on active duty in Singapore."........

Dan amat mencurigakan bila rejim Cina PAP memberi kerakyatan dgn mudah kpd jutaan imigran yang bukan pekerja/pelarian pun, dari Bukan Islam Cina dan Kristian yang diberi kerakyatan dengan mudah untuk MENGECILKAN terus jumlah serta MENINDAS umat Islam/Melayu Singapura, ditiru dari PENAJAnya, Yahudi Zionis Israel, yang beri kerakyatan kpd jutaan imigran Yahudi dan Kristian Zionis, untuk MENGECILKAN jumlah dan MENINDAS umat Islam Palestin!

MAKCIK Tempurung – PERTAHAN Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K'jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera. 

Sent from my iPhone

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate