Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

24 September 2013

Mantap Ulasan Pembaca @ Makcik Sambal Belacan mengenai Jihad Sex Wanita Tunisia Di Syria



From: Tanpa Nama <noreply-comment@blogger.com>;
To: <panglimaperangcyber@yahoo.com>;
Subject: [Panglima Perang Cyber] Ulasan baru mengenai Jihad Sex Wanita Tunisia Di Syria - Hasil Ajaran S....
Sent: Tue, Sep 24, 2013 9:57:15 AM

Tanpa Nama telah meninggalkan ulasan baru pada catatan " Jihad Sex Wanita Tunisia Di Syria - Hasil Ajaran S... " anda:

Panglima Cyber, wanita-wanita Tunisia Islam yg. amat malang dipergunakan sbg. pelacur ini sebenarnya dipergunakan puak PENGGANAS 'Sunni' al-Qaeda dan cwgnnnya - yg. menentang K'jaan Syiah Assad!

Dan sebenarnya, puak pengganas Al-Qaeda (serta cwgnnya seperti al-Shabaab, Taleban, Boko Haram dsbnya) ini diCIPTA dan diKETUAI Bukan Islam Kristian Zionis Barat-Israel, yg. menyamar sebagai puak Sunni Islam, untuk tujuan MENJATUHKAN Islam dan untuk melaksanakan PENJAJAHAN mereka, ke atas negara-negara Islam (lihat http://www.globalresearch.ca/fighting-al-qaeda-by-supporting-al-qaeda-in-syria-the-obama-administration-is-a-state-sponsor-of-terrorism/5339728, Fighting Al Qaeda by Supporting Al Qaeda in Syria: The Obama Administration is a "State Sponsor of Terrorism", By Prof Michel Chossudovsky, Global Research, June 19, 2013). Juga bertujuan menghasut anak muda Sunni Islam menyertai mereka, kononnya untuk menumbangkan kerajaan Shia-Alawit Assad, tetapi sebenarnya untuk menguasai minyak-gas Syria, Lebanon dan Iran termasuk seluruh Syria Golan yang separuh sudah dijajah Israel, yang amat subur serta penuh minyak-gas, fan kemudian menakluk Iran yg. punya minyak-gas ketiga terbesar dlm.dunia.. Mereka juga mahu memesongkan ajaran Islam.

Ini ialah kerana antara MO PENJAJAH KAPIR ganas Barat-Israel, ialah melatih Bukan Islam, termasuk untk MENYAMAQ sbg. pejuang Islam, untuk melagakan dan memperdayakan contohnya puak Shiah-Sunni sampai berbunuh sesama sendiri atau dibunuh amat kejam pengganas Bukan Islam itu, seperti di Palestin, Libya, Yemen, Syria, Somalia, Afghanistan, Mali, Sudan, Nigeria, Lebanon, selatan Thailand/Filipina dan Iraq, dan kemudian di Iran dll, termasuk Malaysia ini contohnya bermula dengan Sabah baru-baru ini, apabila pengganas Sulu Islam (yg. terhasut) membunuh polis/tentera kita yg. majoritinya Islam.

Fahaman evangelis Kristian Zionis, ialah doktrin gabungan Kristian Protestant palsu dan pengganas Yahudi Zionis, SENJATA politik merbahaya yang mempergunakan agama, oleh penjajah Barat-Israel melalui CIA-US/MI6-UK/Peranchis/Jerman/Israel-Mossad/EU-NATO (di Malaysia melalui sekutu mereka, DAPBANGKAI/PKR). Fahaman ini dipergunakan untuk menjatuhkan Islam/umatnya, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah, iaitu Mekah di masa hadapan dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur (untuk pertanian syarikat global GM US-Mosanto yang diharamkan di EU sebab boleh menyebabkan penyakit kanser dll). Bahkan Vatican juga telah dikuasai puak Kristian Zionis ini.
Dan Zionisme adalah fahaman bertuhankan SYAITAN - jika perhatikan lambangnya dgn. amat teliti, lambang "star of david" hampir serupa dgn. lambang pengikut Syaitan/Satanisme - sebab itu mereka boleh membunuh Bumiputera Islam Palestin (dan umat Islam lain) beramai-ramai (Genocide), sesuka hati, selepas MENJAJAH Palestin dgn. BUAS, dan mahu MENJAJAH seluruh Dunia Islam yg. kaya minyak-gas! Lihat di http://www.savethemales.ca/091202.html, Zionists Betrayed Non-Z Jews to Holocaust, March 22, 2013, By Henry Makow Ph.D) – di mana puak Satanisme dari pengikut Freemason/Zionisme/Kristian Zionis adalah disyaki DALANG utama di belakang rejim-rejim Barat-Israel, EU/NATO, ICC dan (birokrasi ) UN, yg. begitu bencikan Islam, sentiasa dahagakan DARAH kaum Islam, serta asyik merompak kekayaan Dunia Islam terutamanya limpahan minyak-gas oleh Allah SWT. Kerana Satanisme juga berkaitan rapat dgn. Materialisme dan Darwinisme – di mana akhlak manusia menjadi spt. BINATANG BUAS, dan sentiasa tamak dan bongkak dgn. amat rakus [lihat di http://www.youtube.com/watch?v=h4yXIpsliYY, Pemujaan Syaitan (Evil Rituals), oleh www.harunyahya.com].

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K'jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.






Dicatat oleh Tanpa Nama ke Panglima Perang Cyber pada Selasa, 24 September, 2013

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau macam ni lah gaya peperangan di Timur Tengah dan di negara2 Islam yang lainnya, sampai bila pun umat Islam tak akan aman. Timur tengah tak akan aman sampai lah suatu masa yang di tetapkan.

Tanpa Nama berkata...

Elok sangat la tu.. percaya sangat la dgn berita fitnah yg disebar Syiah & sekular Tunisia. Cek dulu betul2 sebelum sebar fitnah. News reel yg diguna utk sebar berita tu ternyata palsu. Vid asal berkaitan mujahiddin wanita Checnya.. dimanupulasi utk burukkan pejuang Syria.

Tanpa Nama berkata...

Hey anon, jadi lu sokonglah PENGGANAS Al-Qaeda yg. begitu kejam, membunuh umat Islam di Syria aahh? Walaupun mereka beragama Syiah? LU ini aku syak si KAPIR Yahudi Zionis, yg. SORAK bila umat Islam sampai berbunuh sesama sendiri atau dibunuh PENGGANAS Al-Qeeda, yg. dicipta Barat-Israel sendiri! Tulis pun tak ada fakta, mcm si KERBAU BODOH!

Makcik Sambal Belacan .

Cari Blog Ini

Translate