Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

25 September 2013

Undilah Calon Exco Pemuda Umno No 75 Mohd Nazari Ahmad #Nazari4Exco

Mohon semua perwakilan memberi sokongan undi kepada Exco Pemuda No 75 ini.

Sepanjang pengalaman mengenali beliau memang Pemuda memerlukan orang yang berkemampuan seperti beliau untuk menguatkan lagi pemuda Umno bagi menghadapi PRU14

Seorang pemimpin perlu menguasai bukan sahaja ilmu kepimpinan dan tinggi pengetahuan bahkan mempunyai ilmu kerohanian yang mampu menghalang dari gejala negatif atau rasuah jika menjadi pemimpin.

Pemimpin yang hanya pandai bercakap namun tidak beradab dan bersemangat Melayu tidak boleh dijadikan sandaran untuk diletakkan harapan mengangkat pemuda ke mercu lebih tinggi untuk agama bangsa dan negara.

Pemuda perlu berjuang habis habisan untuk alif ba ta !

Pemuda perlu memastikan pemuda melayu maju dan berjaya dunia akhirat.

Pemudalah yang akan menjadi tonggak menyuarakan desakan menjaga hak hak yang diperuntukan dalam Perlembagaan kepada Melayu dan bumiputera.

Hidup Melayu!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SYUKUR ALHAMDULILLAH dgn. mana-mana pencalonan pejuang Islam/Melayu yg. BERANI dan TULEN, seperti zaman Allahyarham-Allahyarham Pendekar Hang Tuah, Dato' Maharaja Lela, Dato’ Sagor, Datu Mohamed Salleh, Tun Abdul Razak, Tun Dr. Ismail dsbnya!

Asal BUKAN satu lagi Melayu/Islam LIBERAL, yg. dah cukup MEROSAKKAN perjuangan amat BERANI Islam/Melayu, terutamanya lawan MUSUH-MUSUH Islam/Melayu dari puak Satanisme Kristian Zionis DAPSYAITAN/PKR [Zionisme adalah fahaman bertuhankan SYAITAN - jika perhatikan lambangnya dgn. amat teliti, lambang "star of david" hampir serupa dgn. lambang pengikut Syaitan/Satanisme - sebab itu mereka boleh membunuh Bumiputera Islam Palestin beramai-ramai (Genocide), sesuka hati, selepas MENJAJAH Palestin dgn. BUAS]!

Patutnya setiap pemimipin UMNO MUDA dari PUTERA/PUTERI UMNO, dihantaq bercuti di kpg-kpg., terutamanya golongan elit, termasuk di rumah panjang, sekurangnya seminggu, dan hidup betul-betul cara kpg (bukan dilayan spt. Tuan) - baru mereka bakal paham kesempitan hidup umat Islam/Melayu dan bumiputera lain yg. miskin, dan turun balik ke bumi, dari percutian elit di hotel lima bintang atau London/Paris dsbnya. Saya pernah melawat kpg-kpg, termasuk rumah panjang, air dari telaga bercacing pun, terpaksa mereka guna!

Golongan Melayu/Islam LIBERAL, yg. pikiaq mereka tu 'intelektual' (pala-hotak mereka - kalau makan SAMBAL BELACAN orang Melayu kampung, pasti TUMBANG 'intelektual' PENIPU mereka!) dah cukup MEROSAKKAN perjuangan amat BERANI Islam/Melayu, terutamanya lawan MUSUH-MUSUH Islam/Melayu dari puak Satanisme Kristian Zionis DAPSYAITAN/PKR!

Dan skrg. makin galak si PENGKHIANAT Islam/Melayu LIBERAL dlm. UMNO, nak menguasai UMNO! Golongan LIBERAL Islam/Melayu memang PENJAHANAM agama, bangsa dan negara. Kerana mereka sudah TAKSUB dgn "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si Barat-Zionis! Kononnya falsafah dan undang-undang Barat-Zionis yang 'terbaik' (pala hotak si KAPIR SATANIS Barat-Zionis PENIPU ini!), di mana wang, kebebasan seks termasuk homoseksual/pelacuran/pornografi/kehamilan luar nikah-pengguguran anak (termasuk kanak-kanak), dadah, alkohol dan perjudian – yg. akan terus MENJAHANAMKan akhlak dan akidah umat Islam/Melayu!

Lihatlah Sweden yg. baru keluarkan undg-undg DAJAL di mana 'masturbation' (melancap) sah di tpt. awam, termasuk dlm. bas/taman/pantai dsbnya (lihat di http://www.huffingtonpost.com/2013/09/18/public-masturbation-legal-sweden_n_3949742.html). Dan di Jerman pula, MEROGOL HAIWAN adalah sah dlm. undg-undg (di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2352779/Bestiality-brothels-spreading-Germany-campaigner-claims-abusers-sex-animals-lifestyle-choice.html)!

Maka, bakal kita jadi Bumiputera Islam MEREMPAT Palestin/Singapura, akibat PENJAJAHAN DAJAL si KAPIR BUAS!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Cari Blog Ini

Translate