Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

14 Oktober 2013

Video Facebook : Cina Malaysia Yang Biadap Terhadap Anggota @PDRMsia Ini Mesti Dikutuk




Sesiapa sahaja yang biadap dan enggan memberi kerjasama kepada anggota keselamatan Malaysia seperti polis ini yang tidak mengenal bulu di dalam menjalankan tanggungjawabnya ini perlu dikutuk oleh semua rakyat Malaysia.

Jika dibiarkan maka ia akan diikuti oleh rakyat yang lain. Lebih-lebih lagi ia disiarkan di Facebook yang boleh menimbulkan reaksi tidak elok kalangan masyarakat khususnya anggota keselamatan yang gigih bekerja menjaga keselamatan seluruh rakyat tanpa mengira agama atau bangsa.

1 ulasan:

assaad berkata...

Selama Ini angota Polis kelihatan lemah. Kerana amaran demi amaran tanpa tindakan. Ubahlah persepsi ini, jangan biarkan ini berlaku. Kalau boleh di ambil tindakan, lakukanlah yang sewajarnya. Bila kita tegas dan mengambil tindakan yang sewajarnya sudah pasti nama Polis dan Anggotanya akan di hormati.

Berhati-hatilah dalam menjalankan tugas, kerana banyak alat-alat elektronik yang boleh merakam kelakuan kita. Masalahnya mereka akan mengutarakan separuh-paruh rakaman yang memehak kepada kereka.

Lakukan tugas dengan bijaksana, jangan sampai di manupulasikan atau dispin oleh mereka-mereka yang tidak bertanggung jawab.

Fikir-fikirkanlah............

Saat Jais
www.treat-cure.com
http://saatjais.wordpress.com

Cari Blog Ini

Translate