Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

17 Julai 2014

Anak Seberang: Wajah penguatkuasa MPPP yang ditampar oleh wanita cina kerana tayar keretanya dikunci di Pulau Pinang

Kes sikap kurang ajar segelintir Cina kepada anggota penguatkuasa dan anggota keselamatan sudah lama diketahui awam. Bukan semua namun ramai rakyat Malaysia biadap dari kaum tersebut seperti dapat kita saksikan dalam video di YouTube. Melayu dan India juga ada namun jarang video mereka ada di YouTube sepanjang pengamatan saya.

Di bawah kejadian terbaru yang menimpa penguatkuasa : 


Di PENANG -
Kes seorang penguatkuasa wanita (MELAYU) MPPP telah ditampar dan dikasari di Jln Burma, P.Pinang oleh seorang wanita Cina apabila tayar kereta wanita tersebut dikunci oleh pihak penguatkuasa. Kejadian berlaku pada kira-kira 9.45 malam.

Wanita Cina tersebut turut memaki dgn bahasa kesat iaitu "bloody hell" kepada penguatkuasa wanita Melayu. Satu laporan Polis telah dibuat oleh penguatkuasa berkenaan di Balai Polis Jln Patani selepas insiden tersebut.

http://panggungopera.blogspot.com/2014/07/wajah-penguatkuasa-mppp-yang-ditampar.html?m=1


Di bawah mesej telegram yang diterima berkenaan video Kiki Kamarudin yang membandingkan dengan kes-kes Cina yang biadap kepada polis dan dirakam untuk memerangkap  polis.


Kenapa video Cina maki Polis Melayu Tidak 'Viral' dan 'Trending' ???

Kita sedang kecoh selepas menonton dan memberi komen video seorang perempuan di Pahang mengherdik seorang lelaki tua yang melanggarnya.

Namun kenapa apabila polis dimaki dan di provokasi tiada siapa yang sudi membela mereka,

Berikut koleksi video Cina biadap dengan anggota polisi
A





Jika semua menghebahkan video ini rasanya mustahil Astro Awani Malaysiakini Mstar akan memejamkan mata melihat ia tersebar di kalangan pengguna media sosial tanpa membuat liputan mengenainya.

Seperti mana mereka menyiarkan berita kebiadapan perempuan Melayu Islam bertudung bernama Kiki Kamaruddin yang mengherdik Cina yang melanggar keretanya

Kecuali mereka juga anti dengan polis kita dan bersetuju dengan kebiadapan Cina kepada polis yang mana polis lah yang bekerja keras menegakkan Perlembagaan demi keamanan dan keselamatan rakyat.

Fikirkan sekali lagi kenapa video ini tidak 'viral?

Terpulang kepada anda samada mahu forward dan share bahan ini. 

Jangan sampai ada berkata betapa senangnya kita terikut dengan pendekatan RBA yang mana melagakan kita dan mahu menjadikan orang Melayu Islam sebagai bahan utama.


Sent from my iPhone

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate