Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

01 Jun 2008

Bersatu Menentang Lucifier

Petikan : Blog Al Banjari

sunday @ al-banjari online

al-banjari - Betapa malang andai perkiraan seseorang menjadi amat dangkal mencium agenda busuk kumpulan gelap penyembah syaitan yang mahu memperhambai seluruh manusia.

Betapa Kepala Batu meniupkan nama-nama seru seperti Osama Ben Laden, Mahmoud Abbas, dan lain-lain sepatutnya sedar mereka telah diperalatkan oleh kumpulan penyembah syaitan Lucifer yg dikenali sebagai Illuminati untuk mencetuskan huru-hara diseluruh dunia. Betapa Kepala Batu nya kumpulan ini yang terdiri daripada kumpulan2 elit yg merupakan pemodal2 dan tuan punya bank-bank terbesar dunia dan mereka juga yg membiayai ekonomi negara Amerika, Britain dan lain-lain di negara Eropah. Antara mereka adalah keluarga Roosevelt & Rothschild. (Sila baca mengenai Rothschild : di sini )

Kumpulan inilah yg telah merancang banyak peperangan dlm sejarah dunia termasuklah revolusi-revolusi & Perang Dunia I & II. Tujuannya hanyalah satu, mewujudkan Satu Kerajaan Dunia yg akan dpt dicapai melalui peperangan terakhir, perang dunia ke tiga yg telah dirancang & bermula kronologinya daripada pengishtiharan gagasan "New World Order" oleh Presiden US, Bush Sr, pada 1991. Tragedi 911 telah dirancang sbg "Trigger" & Osama Laden telah digunakan sbg kambing hitam utk memulakan perang yg kononnya menentang "keganasan". Entah mengapa dgn keupayaan ketenteraan & perisikan Amerika yang begitu hebat, masih gagal untuk menjejaki & menghapuskan Osama den Laden. Tidak lain, sama ada mereka memang menaja Osama itu, ataupun jika bukan tajaan mereka pun, mereka sengaja membiarkan Osama lepas bebas, untuk dijadikan sbg "dalil" kpd tindakan-tindakan mereka.

Mereka sering membiayai dua pihak yg bertentangan sebagaimana dlm sejarah apabila mereka membiayai kedua-dua pihak yg bertentangan dalam perang dunia I & II. Mereka2 ini byk membiayai kumpulan2 pemberontak / pembangkang seluruh dunia utk menentang kerajaan yg dominan, bahkan sebenarnya mereka juga membiayai beberapa pimpinan kerajaan-kerajaan di dunia. Slogan2 spt Perjuangan Hak Asasi, Kebebasan Bersuara, Reformasi, Demokrasi Tulen dan sebagainya adalah merupakan ciptaan golongan ini yg menjadi propaganda mereka. Tujuan mereka, adalah utk mencetuskan huru-hara dalam negara-negara dunia utk menjadi punca yg membolehkan campurtangan mereka.

Masih ingat lagi bagaimana pihak inggeris dpt campurtangan di Tanah Melayu dahulu ? Bukankah melalui jemputan kumpulan2 tertentu di kalangan Istana yg ingin berebut kuasa ? Mereka ini menguasai hampir keseluruhan Pemimpin-Pemimpin Utama Dunia. Presiden US, hanyalah boneka yg mau tak mau mesti tunduk kpd mereka. Mana-mana pemimpin yg cuba menderhaka, akan dibunuh spt yg berlaku kpd Presiden Kennedy. Saddam Hussein yg telah bertaubat di akhir hayatnya & cuba menentang agenda tersebut akhirnya dibunuh dgn kejam.Semoga Allah mengampuni beliau.

Tujuan mereka utk mewujudkan Perang Dunia Ke 3, semakin hampir dijayakan. Apabila berlaku perang, & huru-hara seluruh dunia, maka akan muncul seseorang yg akan diangkat sbg HERO yg dpt menghentikan peperangan. HERO ini, akan diangkat sebagai Pemimpin / Presiden kpd satu kerajaan dunia yg akan ditubuhkan. Semua kerajaan negara2, mestilah tunduk & patuh kpd sebarang polisi yg akan diputuskan oleh Kerajaan Dunia ini. Mana-mana negara yg menentang, akan diserang & dihancurkan spt neraka dunia. Di masa itu, dunia hanya terbahagi kpd 2 golongan, iaitu golongan Pemerintah / Tuan, & rakyat / hamba.


kepala batu - Berhati-hatilah. Marilah kita bersatu padu. Lupakanlah perselisihan kita. Jgn kita terperangkap dgn agenda musuh. Wahai pemimpin2 Melayu Islam UMNO & PAS, sedarlah! Berlapang dadalah, & bersatulah! Musuh sama sekali tidak akan mengalahkan kita jika kita bersatu-padu..

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate