Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

06 Ogos 2008

Gambar PRESIDEN PKR terbalik di blog Ketua AMK PKR selepas bendera Malaysia dibalikkan blogger Pakatan Rakyat !




Saya tidak pasti samada sengaja atau tidak 'pemikiran terbalik' sudah melanda PKR dan semua anggotanya sekarang ini. Selepas Amin Iskandar membalikkan bendera tanda sambutan kemerdekaan ? , gambar Presiden mereka sendiri pun telah berjaya dibalikkan.



Patutlah mereka sanggup membalikkan bendera Malaysia yang sangat saya hormati sebagai lambang negara Islam berdaulat. Maka membalikkan setakat gambar perempuan yang jadi Presiden PKR sebab dikesiankan adalah kecil dan sangat mudah bagi mereka barangkali.


Mujur hanya gambar terbalik, jika seluar dibalikkan dan dilondeh, tentu terbalik dunia.... Lagi terbalik jika ' anu' untuk ' lawan jantina' dimasukkan ke dalam ' sama jantina' yang cute dan jambu. Itulah keterbalikkan yang utama zaman berzaman hingga popular dan dimasukkan dalam senarai kisah dalam Al Quran.

Ada orang kata dapat kenal Barat dan pemimpin mereka hebat tu, mana ada pemimpin Malaysia sehebat boss terbalik mereka.

Cuma mereka belum dapat kata lagi, bagaimana pula hebat dapat sokongan orientalis bukan seorang, bahkan dua !!! Adakah sengaja atau terkeluar bicara sama sama ?

Patutlah otak PKR suka terbalik2 ni rupanya barangkali disebabkan selalu sangat ' membalikkan' maruah orang dari baik kepada jahat, tentu ini balasan ALlah ke atas apa mereka lakukan. Jika tidak tentu sudah lama Anwar akan menjadi PM namun kuasa Allah lebih dari kuasa Dajal dan Syaitan.

Sila lihat gambar atas dari blog Shamsul Iskandar Ketua Angkatan Muda PKR di sini.

Lihat juga di bawah gambar blog Amin Iskandar yang sudah terbalik bendera di sana.

Klik gambar untuk besarkan imej, atau sini untuk blog beliau.





9 ulasan:

Malaysia berkata...

Normal le tu...Kalau nama dari (KOTA SODOM) tu..tak hairan lee..BoSS (SODOMIZER) pun terbalik,main ikut belakang..inikan pula anak buahnya(SODOMIZRING)..

mrf berkata...

memang mereka mau diterbalikkan seperti kaum nabi luth seperti yg berlaku kira2 1800 bc dahulu..

Panglima Perang Cyber berkata...

hehehe....sokong !

memang akan ada pewaris Nabi dan juga pewaris kaum Nabi Lut...

Tu jadi LIwat tu....

Perawi berkata...

aku dah tengok betul2, memang fitnah

http://www.2bp.blogspot.com atau
http://www.2.bp.blogspot.com

tiada wujud web ini

Perawi berkata...

Ramai dikalangan ahli & pembesar MCA, MIC, UMNO & lain-lain parti BN sudah sedar dan telah menyertai Pakatan Rakyat

http://www.terengganukini.net/
http://www.harakahdaily.net/
http://www.tvpas.com/mainpage.php?cat=index
http://kelantankini.kuliah.net/
http://kelantankini.com/
http://www.tranungkite.net/v7/
http://buletinonline.net/
http://www.dppkk.org/
http://www.pasjohorbahru.com/
http://nikabduh.wordpress.com/
http://webtv.pas.org.my/
http://www.raudhatussakinah.jim.org.my/
http://alhusseyn51.blogspot.com/
http://wtv8.tv/v3/
http://www.anwaribrahim.com
http://wanita.keadilanrakyat.org
http://anwaribrahimblog.com
http://presiden.pas.org.my
http://www.husammusa.com
http://www.parti-pas.org
http://webtv.pas.org.my
http://www.tvpas.com/mainpage.php?cat=index
http://www.tvpas.com/mainpage.php?cat=index
http://www.mppas.blogspot.com
http://ms.wordpress.com/tag/murtad
http://idrisahmad.wordpress.com
http://peguampas.blogspot.com
http://docpearl.blogspot.com
http://pemuda.pas.org.my
http://www.damaitv.com
http://takiyuddinhassan.blogspot.com

Pengkuan Mahathir, tengok sampai habis baru tahu
http://wtv8.tv/v3/index.php?option=com_content&task=view&id=98

Perawi berkata...

suruh je pak lah tu turun..hampeh!nak tunggu 2010? nak bagi siap semua projek2 yang dibuat oleh menantunya tu siap? banyak projek2 duit dari kdn yang diambil oleh khairycibai belum siap.tengoklah balai2 dan pondok2 polis.azeez putra umno juga menjadi penyebab besar umno hancur.tengoklah sama2 dalam kempen pilihanraya PP nanti.mana ada anak melayu yang hingin ikit azeez tu.yang ikut dia semua india tukang tarik kereta.
pak lah tak rasa bersalah langsung pada sultan johor dan pada rakyat malaysia bila pulau batu putih terlepas kepada singapore. Terkenang tangisan sultan Johor dihari pembukaan sidang dewan "Beta masih ingat Batu Putih hak Johor, kepimpinan UMNO kembalikan hak Beta". MB Johor bilang cicak dibungbung atap koknya ada # Jangan dok asik sibuk mempertahankan lubang jubo sepol, sampai maruah negara tergadai.dolah cibai buat muka selamba je..macam tak bersalah langsung! BN - jaga Kepentingan melayu, batu putih tergadai, lepas tu pulau pisang, lepas utara kudat pulau layang - layang. Walau pun melayu mudah lupa tapi aku takkan lupa. Hishamuddin hunus kris mu, kembalikan Pulau Batu Putih, takkan nak biar putih mata Sultan Johor. Pemuda tak ada BATU, anak jantan apa, buat malu diseluruh rayak Singapura. Singapura tak dilanggar ikan todak lagi. Hanya Kris Hishamddin tinggal hulunya saja. Kesimpulan bagi UMNO, jubur saifol lagi penting dari pulau batu putih. Undilah PKR untuk keadilan antara bangsa.

Seluruh Rakyat Malaysia hendahlah berdoa Semoga Allah SWT tunjukkan sebagaimana terjadi pada Rahim Noor, tangan penuboknya kena parkinson terketar - ketar dan hakim Augtine paul turut kena musibah dan khalid jefry trauma kena belah otak, sekarang berehat dalam kubur disoal oleh malaikat. Ya..Allah tunjukkan dengan kadar segera balasan kpd saiful ini,spt dipanah petir sekiranya ianya benar memfitnah atau lebih daripada yang diatas. Amiin (Dimakan sumpah)

Perawi berkata...

aku dah tengok betul2, memang fitnah

http://www.2bp.blogspot.com atau
http://www.2.bp.blogspot.com

tiada wujud web ini

cubitsikit berkata...

Agas ni memang rajin buat fitnah. Kalau di comment blog lain pon dia buat macam ni juga. Rajin buat fitnah macam AI, raja petra, hobi dia buat fitnah dan berdolak-dalek.

anak kecil berkata...

hahah...itu agas dah realized website2 yang dia list down tu sebenarnya penuh dgn fitnah! jadi dia terpaksalah dtg ke website2 macam ni utk dapatkan berita yang sahih. but unfortunately he's still living in denial.

Cari Blog Ini

Translate