Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

05 Ogos 2008

Komen di Blog Amin Iskandar : tidak kisah sokong Anwar walaupun jika benar meliwat orang























3 ulasan:

Cheguman berkata...

"kes liwat: satu konspirasi bagi memusnahkan karier politik Anwar."

Demikianlah intipati perjuangan PKR. Mereka bukan sangat ingin menafikan betul atau tidak tuduhan tersebut sebaliknya mereka membantah kes itu (jika pun ada) dgunakan bagi menjatuhkan Anwar. Kemudian mereka mengaitkan dengan beberapa kenyataan bagi mengelirukan orang ramai seolah-olah kes tersebut tidak wujud. Sebab itulah ramai yg tidak fahaam keputusan mahkamah dulu bukan bermaksud Anwar 'tidak pernah melakukannya'.

...dah lama dah...

Man In Black berkata...

Panglima,

Adakah usaha kita akan mencapai kegagalan? Kenapa kita dituduh tidak cukup ilmu? Kata mereka itu bukan disrespect; tetapi sign of distress.. Apa yang mereka distresskan sangat? Adakah pada tahun ke-51 merdeka mereka memanggil penjajah kembali?

Ramai yang saya lihat menerima dakyah mereka; tetapi ramai yang kita kenal mendiam diri. Adakah diam diri tanda sokongan? Atau kita sudah malu dengan bendera kita sendiri? Semuanya kerana politik; rakyat sudah berpecah belah..

SELAMATKAN MARUAH JALUR GEMILANG. KIBARKANLAH DENGAN PENUH HORMAT.

Permintaan ikhlas,
Che Eduardo

sham9978 berkata...

Golongan manakah yg beri komen mcm tu? Mgkn golongan yg selalu berkampung di Tmn Tasik Permaisuri atau Tasik Kelana Jaya pd mlm hari...

Cari Blog Ini

Translate