Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

03 Jun 2009

Edisi Soalan sebelum tidur : Mari baca artikel Blog Sheih Kickdefella : Karaoke with Satan


gambar Kickdefella mencium tangan Husam walaupun sedang dalam keadaan bergari 
( sumber :  blog warong kopi)



saya tak berapa reti sangat bahasa inggeris.Nak baca tulisan Kickdefella bertajuk di atas memerlukan ahli dalam bahasa inggeris..... 

sekarang saya juga tak berapa sempat nak online selalu kerana dah keje dengan orang sekarang. Al maklumlah kerja sendiri pendapatan tak menentu berbanding keje dengan orang. Yang baiknya, semakin penat saya rasa, semakin mencabar tugas menulis di blog ini. Memang benar kata orang tua kita, jika tidak dipecahkan ruyung mana kan dapat sagunya...

walau bergaji banyak atau sikit, bagi saya ialah faktor halal dan menepati yang saya minat adalah asas pertimbangan saya memilih kerja. So far, bos saya sangat perihatin dan saya juga dapat menerima kawan kawan yang keje bersama saya seminggu dua ini.

ini tak bermakna kerja utama di alam siber sudah diringan-ringankan. Saya tetap bersemangat untuk meneruskan misi utama membanteras fahaman songsang sesetengah pihak yang semakin jelas ingin membawa ideologi mereka ke dalam arus kehidupan masyarakat kita.

Termasuk ingin membawa ketua komunis bernama Chin Peng pulang !!!!!!!!

Yang peliknya orang PAS pun sokong kepulangan Chin Peng.

Untuk pengetahuan sahabat sekelian, sekarang ini saya tengah bergelut dengan bil telefon yang menyebabkan nadi internet mobile saya terhenti sementara untuk call out dan access internet....banyak sms tak dapat dibalas kembali dan banyak missed call termissed begitu sahaja..

Kini sedang menunggu untuk mendapat rezeki melunaskannya yang entah bila diizinkan Tuhan Maha Esa. 

Doakan....

Ketika menulis artikel ini mata pun sudah pedih kerna letih yang amat sangat bekerja bawah orang dan tidak ada waktu rehat seperti mana yang saya nikmati beberapa tahun ini. Ye lah, berbaju t-shirt dan berkain pelikat adalah pakaian rasmi saya beberapa tahun sebelum drastik berubah dengan bertali leher dan berseluar slack setiap hari. Bukankah usaha lebih ganjaran pun lebih ? benar sekali !!!!!

Keje apa ? Gomo kata saya jadi pegawai khas menteri...  Nak tergelak dengar tekaan sangat sumbang dari sahabat saya itu...Salahlah bro.. saya keje jadi kuli orang sahaja..

Biarlah saya seorang sahaja yang tahu dan biarkan anda mengenali saya sebagai manusia biasa bergelar Panglima Perang Cyber tanpa nama atau jawatan yang saya sandang sekarang..

Yang penting mesej saya di blog ini tercapai iaitu PENYATUAN MELAYU untuk PERPADUAN ISLAM bagi misi 1 MALAYSIA yang diimpikan oleh DS Najib Tun Razak semenjak memegang tampuk peralihan kuasa baru baru ini.

Oh ya boleh sesiapa di sini bagitau saya apa maksud tajuk blog blogger yang digelar sebagai barua Husam di atas tu ( klik sini ) yang kini sedang hebat berentap dengan Sayuti Omar sehingga 'terselak' benda dalam kain yang tidak patut dibaca oleh penyokong Pakatan Rakyat.

Silakan bagi komen kerna saya tak larat lagi nak menyambung tulisan.... Nanti ada masa lapang saya akan tulis dan tulis lagi...


ok....jumpa lagi



10 ulasan:

taipingmali berkata...

Agaknya bala dah turun untuk orang Pas lah kut. Sebab banyak makan benda haram.

Contoh menjatuhkan hukum HARAM kepada kerajaan Bn dan pada masa yang sama menyapu bersih apa juga bentuk bantuan atau ganjaran atau mendapatkan tender dari kerajaan haram. termasuk juga makan gaji dari kerajaan haram.

Bila dah menghukum semua haram maka apa yang ditelan dan diminum akan jadi haram juga lah.

Itu lah sebabnya segala idea dan hasil pemikiran mereka sudah bercelaru.

PAPA GOMO berkata...

SALAM BRO..
KAH KAH KAH
KIDEKKEFELA KE APA NTAH NAMA ANAK HARAM NI AKU PUN SUSAH NAK NYEBUTNYA...

HA HA HA

APA YANG PASTI HUSSAM BAPAK SAMSENG..
HE HE HE...
CIUM TANGAN MINTAK DUIT TU...
HU HU HU

Panglima Perang Cyber berkata...

ye Taipingmali - ramai penyokong PAS bekerja dengan kerajaan dan mengkhianat dari dalam...dengan memberi undi yang sangat berharga kepada selain parti teras kerajaan sekarang.

GOMO - gua caya sama lu..ayat selalu power.

Mata Hati Jiwa berkata...

Geng-geng Pas nie tak akan berpuas hati selagi Melayu tidak dijajah semula..
Depa suka Melayu hidup susah... Perpecahan Umat Islam tujuan No.1..

Mata Hati Jiwa berkata...

MACAM2 TUDUHAN DARI PUAK PAS AND THE GENG KEPADA KERAJAAN BN, TAPI LIHAT BERAPA RAMAI DR MEREKA YG KERJA DGN KERAJAAN.

HERAN BETUI AKU TGK DIA ORG NIH,KATA KERAJAAN PILIH BULU, YG DIA ORANG KEJA DGN KERAJAAN TU BULU DR MANA???

KATA KERAJAAN TAK ADIL..ADA TAK ORANG PAS YG SAMA JAWATAN DENGAN ORG BN DALAM SATU OPIS KERAJAAN DAPAT GAJI LEBIH RENDAH???

KATA KERAJAAN PENYANGAK DUIT RAKYAT..INGAT SIKIT YG BONUS DOK DAPAT TU DUIT MAI DR MANA?? ADAKAH ORANG PAS AND THE GENG TAK DAPAT BONUS DR KERAJAAN..

JALANRAYA YG DIBINA INFRAKSTUKTUR SEMUA ADAKAH ORG BN SAJA YG BLEH GUNA..ADA AKAI PIKIAQ SIKIT..

Mohammad Roslan berkata...

Salam,
Kick de Fella memang berkerja untuk Husam...dia pernah tulis ini dalam blognya..dia adalah penulis upahan..cari makan..tugas penulis ini ada sasaran..bagi kickde fella tugasnya brandingkan Husam dan jadikan ICON Parti Pas..agaknya dia dah berjaya...banyak beza jadi blogger upahan dan blogger pejuang...ha..ha!.Wassalam.

baLdi MeraH berkata...

welcome to the club la ustad

Unknown berkata...

seharusnya dibersihkan ajer orang2 pembangkang dalam kerajaan ni..bile bg rebet, biasiswa n mcm2 dr kerajaan nye...diorglah antara yg awlberatur..hak mereka katanya...dah kalu asyik ngutuk kerajaan...berkat ker duit tu pak2 ustaz sekalian???

Panglima Perang Cyber berkata...

Kerajaan tidak pernah anaktirikan dan layan sama rata tetapi mereka masih tetap tidak berubah...

Moga Allah mengubah hati hati mereka dan menjadi pejuang setia dan berani membela negara bangsa dan agama..

Takbirrrr

Unknown berkata...

koi x puas hati tul tgk pe yg terjadi pada orang2 Melayu sekarang...PAS n UMNO ni...kan bagus dua2 bergabung????x rugi pun...Melayu akan bertambah kuat lg tau...

Cari Blog Ini

Translate