Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

08 Oktober 2010

PAS bantah Gay Adam Lambert & terima Anwar kawan Al Gore Yang Bercerai kerana skandal GAY - Apa kesss ?

 
AlGore godfather Anwar
Al Gore bercerai kerana skandal gay ( sumber AIDC )
  1. Anwar dah dua kali kena kes liwat. Pertama pada 1998 dengan Azizan dan kali kedua Jun tahun 2008 dengan Saiful Bukhari.
  2. Soalnya kenapa apabila penyanyi luar datang bernama Adam Lambert maka PAS bingkas bantah atas alasan GAY tetapi  dalam bab politik Anwar seolah olah di'sembah'?
  3. Adalah ada beza antara mereka berdua ? Bahkan bagi Panglima Anwar lagi bahaya kerana beliau boleh jadi menerajui negara kita jika menang PRU 13 walaupun sudah dikaitkan dengan perbuatan yang sering dibuat oleh golongan gay.
  4. Adakah ini tidak dapat difikirkan oleh PAS dan para penyokongnya ? Sepatutnya PAS kena celikkan mata hati dan kaji adakah betul sokongan mereka kepada Anwar dan DAP sekarang ini !
  5. Moga Allah membuka pintu hati kita dan semua penyokong Pakatan Rakyat agar tidak memilih bulu dalam memberi sokongan atau bantahan.Penerangan terperinci kaitan Anwar dengan GAY sila klik di sini jika 'ada berani' http://ntanwar.blogspot.com/2010/09/kalau-bukan-gay-kenapa-lgbt-sokong.html
  6. walau bagaimanapun pada pandangan Panglima konsert Adam Lambert atau mana mana penyanyi tidak bermoral dari Barat atau luar, perlu DIHALANG dari buat persembahan di Malaysia atau disiar dalam siaran radio tv negara kita. Apatah lagi yang berbaur lucah seperti Lady Gaga. Peliknya kita menolak kelucahan tetapi menerima penyanyi liar seperti Lady Gaga.
  7. Kementerian Penerangan wajar memberi garis panduan kepada penyiar stesen radio agar memilih penyanyi yang boleh dijadikan ikutan bab moral  Jika tidak tidak mustahil satu hari nanti masyarakat kita akan menerima seseorang yang tidak bermoral samada sebagai idola dalam bab politik atau hiburan atau perniagaan. Kerana sebab 'tangan' kita sendiri yang mempromosikan mereka....


Syabas kepada Dr Zulikfly Ahmad wakil PAS kerana berani bantah artis GAY Barat walaupun Panglima masih lagi kecewa sangat kerana PAS  tetap 'lemah syahwatnya' untuk menolak 'cinta' Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang dalam misi politik untuk merampas Putrajaya.


Salam perjuangan dari Panglima....



Gambar Kenangan Anwar dan Al Guburi oppsss silappp Al Gore


Anwar_AlGore

cerita Al Gore sokong Homoseks dengan tajuk - Al Gore backs homosexual 'marriage'
sila klik sini http://www.onenewsnow.com/

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

itu 1 kes, yg kerajaan bagi Adam Lamber nyanyi tu apa kess?, tidakah nampak kerajaan juga menyokong gay!!?

MEGAT berkata...

KAMI TIDAK SEBODOH PUAK JUAK UMNO. KAMI TAHU ANTARA FITNAH DAN KEBENARAN. DALAM UMNO MATLAMAT MENGHALALKAN CARA.PARTI YANG DIRESTUI OLEH PENJAJAJH MEMANG BEGINILAH SIKAPNYA. MEREKA AKAN MELABELKAN SEMUA ORANG YANG MENJADI MUSUH MEREKA DENGAN PELBAGAI LABEL BURUK. KALI KITA MELIHAT SEJARAH KEMBALI BAGAIMANA PAHLAWAN MELAYU SEPERTI MAT KILAU, TOK JANGGUT, DATUK BAHAMAN, DATUK MAHARAJALELA DAN RAMAI LAGI YANG MENENTANG MEREKA DILABELKAN SEBAGAI PEMBERONTAK DAN DIBUAT PELBAGAI TOMAHAN DAN FITNAH UNTUK MENGHANCURKAN PEJUANG- PEJUANG KITA. PENAJAH YANG SAMA JUGA MERESTUI KEHADIRAN UMNO. OLEH ITU PERPATAH MELAYU PERNAH BERKATA " BAPA BOREK ANAK RINTIK.. OLEH ITU TAK HAIRANLAH UMNO BERSIKAP SEBEGITU.

Tanpa Nama berkata...

Anwar meliwat? Keputusan mahkamah pada kes pertama mengesahkan anwar tidak bersalah. manakala kes kedua pula belum selesai lg......

dungu berkata...

Anwar meliwat? Keputusan mahkamah pada kes pertama mengesahkan anwar MELIWAT tetapi dibebaskan atas alasan teknikal semata2 (iaitu waktu yang tepat perbuatan Anwar meliwat tidak dinyatakan dengan tepat) Ketiga2 Hakim tanpa keraguan mengatakan Anwar meliwat.

Manakala kes kedua pula belum selesai lg kerana Anwar telah 30 kali menunda sejak kes dibawa ke mahkamah......

Meliwat tetap Meliwat
Tunda tetap Tunda
Tidak Berani Bersumpah
Kes Rahimi Osman...guna samseng PKR
Peguam Sulaiman Abdullah tarik diri
Peguam Raja Aziz Adruse tarik diri
Peguam Zulkifli Nordin lompat keluar
Peguam Zainur Zakaria lompat jauh

Saki baki yang masih nak mempercayai pembohongan Anwar, tunggu apa lagi?

Tanpa Nama berkata...

Terkini, berita yang mengemparkan:-

Anwar akan minta Karpal Singh menangguhkan kes liwatnya sebanyak 5 kali lagi, dengan alasan Malaysia telah menang 5 pingat emas di Sukan Komanwell setakat ini!!!!!!Malahan, menurut Anwar pemenang2 emas akan menjadi alibi dalam kes liwat ini.

Dimaklumkan juga, salah seorang pemenang emas akan mengemukakan SD bersabit kes meliwat-liwatkan pemberian pingat oleh DS Najib.

Sila hebahkan berita baik ini kepada semua ahli2 PKR, terutama kepada gangster2 Hindraf PKR dari Klang yang "we know everything Ato Z" poodah.

Tanpa Nama berkata...

anon 10:50pm,

Nampak sgt menjilat buntot Al-Jubori, kalau xtau baik xusah bercakap sbb nampak sgt kejahilan sendiri ~ kes 1998 mahkamah mendapatai bahawa liwat itu mmg berlaku tetapi kemudiannya Al-Juburi dibebaskan oleh sebab2 TEKNIKAL la samdol oii...kalau xtau cuba2lah google cari fakta2 kebenaran jgn ikut sedap buntot aje...:p

Tanpa Nama berkata...

AIk, tuan blogger lupa ke PM kata apa... 'Jangan mengulas, mencampuri atau terlibat di dalam urusan mahkamah atau pihak PDRM ketika siasatan masih dijalankan. Jika tidak, mereka2 ini boleh diambil tindakan... TUnggulah kes selesai dahulu baru kita sambung cerita... nanti x pasal2 orang kata UMNO balik...cakap x serupa bikin... nanti sapa yg malu...UMNO jugak...

Tanpa Nama berkata...

Fakta datang dari mana tue diorang amik? Hahah...fakta rekaan sendiri. Sebenarnya bukan masalah teknikal tetapi ianya tidak cukup bukti.Bahkan ulasan saksi juga meragukan. Sekiranya keilapan teknikal, seharusnya kerajaan akan menyebut semula kes tersebut, sebab masalah teknikal bukan satu masalah penghalang utk sesuatu kes itu disebut semula... Hangpa pi la belajar undang2 dulu baru cakap pasal undang2...ini Pengajian AM STPM pun x lepas lagi nak citer pasal undang2...hehehhe

Cari Blog Ini

Translate