Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

10 Januari 2011

Penyokong Syiah Mula Panas - Cabar Turun Padang Tunjuk 'Jantan' dan Tuduh Panglima 'Blogger Upahan' !!!

Aku berlindung dengan kuasa Allah dari Syaitan yang direjam !!!


Kebenaran tetap benar walau siapa pun cuba meniupnya agar padam.

Kebenaran tidak terikat dengan sesiapa, apa, dimana, bagaimana tetapi terikat kepada asal usulnya. Sesuatu yang dilihat benar akan jelas kebenarannya apabila disepakati majoriti ahli dan pakar yang arif lagi pandai.

Kebenaran tetap benar walau cuba dibatilkan oleh penentangnya.

Pembohongan tetap menjadi perkara bohong walau ditegakkan oleh yang pandai bermuka sebagai orang alim dan hebat pakaian dan peralatan ibadatnya.

Fakta isu yang berlaku semua telah dibentang, tuduhan juga telah dinafikan, kepalsuan turut 'dibogelkan' maka terserah kepada anda menilai siapakah yang benar dan apakah yang cuba 'dipadamkan' cahayanya.

Jangan dicuba menegakkan 'benang' Syiah di bumi Malaysia ini.

Syiah tetap dihormati jika kita berada di negara mereka iaitu Iran tetapi minta maaf banyak-banyak kerana Perlembagaan negara ini melarang ia disebarkan.

Minta maaf kerana kita tidak dapat memberi tolak ansur berhubung perkara ini. Sama sahaja dengan fahaman lain seperti Wahabi.

Tak suka ? Sila pergi cari negara lain yang 'baik budi' menerima anda dan rakan yang sealiran keSYIAHANnya,,,,


Maka dengan ini disiarkan kembali komen ( tepatnya : ugutan ) penyokong dan penegak ajaran Syiah di blog Panglima :

Terima kasih atas komen beliau yang tersangat beraninya hingga terguna gelaran 'Anonymous' di ruang komen diskusi kita.

Wallahu A'lam.


kepada panglima perang cyber juga,

silakan turun ke medan perang hakiki apabila tiba saatnya nanti, di alam cyber ini, kami tahu kamu menulis kerana dibayar oleh duit, maka segala kerja kamu adalah kerja panglima upahan seperti Syimir yang bertugas untuk Yazid ketika memenggal kepala Imam Hussein A.S.


sama-sama kita saksikan kepanglimaan kamu di medan perang yang sebenar apabila tiba masanya nanti.

sementara tulisan-tulisan sempit kamu di blog ini tidak lain hanyalah penebar jala fitnah dalam menafikan kesucian Rasulullah SAWW dan Ahlul BaitNya yang suci, sama-sama kita menghadap Baginda nanti, saya akan heret kamu di padang Masyhar kelak, insya-Allah.

P.S.: dunia ini tidaklah lama sangat sebenarnya, akhirat juga yang kekal abadi. berhati-hatilah.








Lihat Penjelasan dari Ulama Syiah pengakuan mereka yang bunuh Saidina Husain r.a






Artikel lain kisah sebenar di sebalik fitnah Syiah bahawa Khalifah Yazid membunuh cucunda Nabi s.a.w di link ini 



Bahkan golongan Syiah di Iraq lah yang merancang pembunuhan tersebut...


doa Saidina Hussain terhadap golongan Syi’ah:

Binasalah kamu! Tuhan akan membalas bagi pihakku di dunia dan di akhirat… Kamu akan menghukum diri kamu sendiri dengan memukul pedang-pedang di atas tubuh mu dan muka mu dan kamu akan menumpahkan darah kamu sendiri. Kamu tidak akan mendapat keuntungan di dunia dan kamu tidak akan sampai kepada hajatmu. Apabila mati nanti sudah tersedia azab Tuhan untuk mu di akhirat. Kamu akan menerima azab yang akan diterima oleh orang-orang kafir yang paling dahsyat kekufurannya. - – Mulla Baaqir Majlis, Jilaau al-‘Uyun, ms. 409. 

Dinukil dari artikel Syiah Pembunuh Sayyidina Hussain di Karbala.


Sebab itu mereka tiap tahun memukul mukul badan kerana masinnya doa Saidina Husein yang berkekalan hingga hari ini.


Apa komen dan akal anda lagi  wahai Dr Faisal Tehrani ?

9 ulasan:

Melayu Pasir Gudang berkata...

Tahniah Pang5. aku sentiasa bersama mu. Ingatlah perjuangan kita sentiasa di redhai allah.Golongan inilah yang merosakkan Islam yang syumul. mereka harus di perangi dan di bunuh.

Tanpa Nama berkata...

saya sokong lu bro panglima.. untuk apa disebarkan syiah di malaysia ni.. cukup la dengan islam yang ada di malaysia ni..islam yang menjadi pegangan kita selama ni.. cukup rukun islam dan rukun iman..lain la kalau di iran..sebab di sana bertapaknya syiah.. jadi, pada dr faizal tehrani,cukup2 la..sejak awal saya baca blog anda, saya perasan yang anda sedang menyebarkan syiah dengan tulisan dan gambar,. tp apabila anda letakkan gambar pemimpin syiah ber comolot, maka saya pikir, saya perlu jauhkan diri dari syiah.dan seru pada semua agar jauhkan diri pada syiah..pegangan mereka tak sesuai disini.pada dr faizal tehrani,anda pergi je la jadi penduduk iran sana.anda tak sesuai duduk di malaysia ni

Panglima Harimau berkata...

Syabas PanglimaPerangCyber
Pendedahan ko buat puak2 Syiah ni panas punggung.
Aku akan terus sokong ko.
Sama2 kita menentang penyebaran Syiah.

Unknown berkata...

Salam

@Melayu Pasir Gudang
- apasal kecoh sangat sampai nak perangi dn bunuh drg ni? Nampaknya, ada puak sunni yg lebih ganas dr Syiah sendiri..
- Baik tuan p bantu Palestin serang Zionis, daripada p bunuh saudara Islam sendiri.
- banyakkan baca buku bro.. Baru hati tenang sikit. Jangan ikut-ikutan aja dengan kemarahan org lain.

@anon
- pendek akal lah cakap macam tu, apasal tak halau sekali penganut agama2 lain dr bumi Melayu ko ni? Mereka kan jelas kafir..
- anda judge sesuatu dr sekeping gambar cemolot, tanpa usul periksa sumber gambar tu dan budaya apa yg diamalkan drg tu.

- berfikirlah secara rasional dan jangan jadi macam katak bawah 'tin kosong'.. Bising sendiri2 tanpa mahu melihat dunia orang lain.

Tanpa Nama berkata...

mohon izin kongsi pautan ini. terima kasih.

http://tehranifaisal.blogspot.com/2011/01/beginilah-sepatutnya-jangan-teladani.html

Tanpa Nama berkata...

sekali lagi, mohon izin tampal pautan di sini. terima kasih.

http://tehranifaisal.blogspot.com/2011/01/beginilah-sepatutnya-jangan-teladani.html

Tanpa Nama berkata...

alo byb,

ok untuk apa sebenarnya gambar itu disebarkan. aku percaya, mesti dalam ajaran syiah membenarkan perbuatan sedemikian.betul? seperti yang aku kata.. cukup la dengan pegangan islam kita di malaysia ni..untuk apa lagi ajaran syiah di malaysia ni.. yang aku kata suruh dr faizal tehrani tu pergi duk iran sana.. sebarkan pegangan syiah kat sana..

Pengikut2 syiah di malaysia ni sebenarnya sengaja cari pasal..

pencinta kebenaran dan pemacu kedamaian berkata...

anonymous 12 Januari 2011 dan tuan tanah blog ydp bpn,

kalian pernah tak jumpa atau baca hadis Rasulullah SAWW mengucup bibir Saidina Ali A.S. ketika sepupunya itu masih muda remaja?

Juga terdapat hadis mengisahkan Rasulullah SAWW juga mengucup bibir cucundanya Saidina Hasan A.S. dan Saidina Husin A.S. ketika mereka kanak-kanak.

jika saya jenis emosional tak tentu fasal, saya akan terjunam kepada konklusi mudah iaitu kalian ini jenis sunni yang tidak tahu pun asal-usul dan pegangan ASWJ kalian, kerana hadis2 yang dinyatakan berkait kisah di atas adalah dari sumber Shahih Bukhari & Muslim.

tapi siapalah saya untuk mendabik dada, kan lebih baik saya mulakan berlapang dada dan terima segalanya yang tertulis di sini sebagai ujian Allah SWT terhadap kesabaran dan logika akal saya.

maafkan saya jika kamu bencikan syiah atas apa jua sebab pun, tetapi saya galakkan sama-sama kita elakkan permusuhan, kami syiah di Malaysia ini berikrar tidak akan berkompromi terhadap apa jua unsur pemecahbelah di antara sunni-syiah di negara kita, insya-Allah.

kamu dengan pegangan kamu, kami dengan pegangan kami, ayuh kita bersatu menghadapi musuh yang lebih utama.

kalau kamu nak suruh dr. faizal musa itu berpindah ke iran, saya tegaskan ia mungkin adalah kerugian yang teramat besar kepada tanahair jika ianya berlaku.

kenapa saya kata rugi? kerana saya pasti golongan sarjana seperti beliau tidak akan terpengaruh dengan provokasi-provokasi picisan di alam maya ini yang hanya akan melemahkan daya usahanya ke arah kebaikan.

walau apa pun berlaku, beliau dilihat masih istiqamah menjalankan tanggungjawabnya berkongsi ilmu dan apa yang beliau mampu buat untuk manfaat khalayaknya, serta bangsa, agama dan juga negaranya, insya-Allah.

mahu terima atau tidak, setakat ini ramai yang melihat beliau tidak terkesan pun akan apa jua reaksi yang hadir sama ada beliau sedar mahupun tidak.

marilah kita mendekati ilmu dari pintunya yang shahih, insya-Allah.

saya, kamu, dan juga ramai antara kita termasuk Faizal musa al-Tehrani itu hanya manusia biasa yang tidak akan terlepas dari kesilapan duniawi, namun tetaplah kita memperakui kesucian dan kemaksuman Rasulullah SAWW serta Ahlul Bait baginda yang haq. inilah kunci penyelesai masalah di antara kita.

wassalam.

Unknown berkata...

Ayuh panglima aq pn anti sangat2 dgan syiah laknat ni .untk pengetahuan tokong syiah da ada kt klang brhadapan skolah la sale sblah metro club

Cari Blog Ini

Translate