Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

07 Mac 2011

Sangat Gempar : Anwar Akui Kesalahan Liwatnya Dan Nampak Sinar Ke Penjara?

Dalam blog pagi ini Penasihat PKR DS Anwar Ibrahim menerbitkan sebuah sajak yang seperti ingin menceritakan kesedihannya jika Anwar akan pergi sekali lagi ke penjara Sungai Buloh. Ditulis oleh Sofi dengan nama Kerajaan Rakyat, ia memang sangat menyedihkan bila dibaca  oleh penyokong Anwar.  Antara bait sajak tersebut :                                
                                                      
                                                       Andai jasad mu dipagari lagi
Jangan gusar jangan kau ragui
Perjuangan mu akan terus disusuri
Nama mu bertatah emas dihati



Ia muncul selepas Anwar disahkan pemilik MR Y yang sama ditemui dalam dubur Saiful Bukhari. Juga muncul sehari selepas kalah di DUA PRK Kerdau dan Merlimau. Juga selepas rakyat dilaporkan tidak lagi berminat untuk raikan ulang tahun ketiga PR yang dibuat.


Sebelum ini khabar membawa berita menyatakan bahawa Anwar mungkin akan lari dari Malaysia. Anwar juga pernah berkata beliau akan dipenjara. Adakah perjuangan yang makin suram ini menyebabkan tindakan tersebut akan diambil? Jika benar maka Anwar nampaknya layak digelar PENGECUT dan jika berlaku maka beliau seperti mengakui kesalahannya meliwat Saiful Bukhari dengan memilih jalan untuk melarikan diri. Sumber juga memberitahu pemergian Anwar akan melalui jalan tikus dan bukan jalan udara seperti mana yang diguna oleh saudara baiknya Raja Petra.

Pembohongan memang menyeronokkan di mana ia boleh mengelirukan jutaan manusia yang percayakannya tetapi kesan pembohongan yang dibuat oleh Anwar pada peristiwa 16 September yang kononnya akan berlaku peralihan kuasa dengan lompatan MP-MP. Jelas sekali pembohongannya ketika itu adalah satu kesilapan terbesar AnWar yang sepatutnya tidak dibuat oleh beliau. Bak kata pepatah : terlajak perahu boleh diundur terlajak kata buruk padanya. Ekoran itu berduyun-duyun MP / ADUN PKR keluar parti dan menjadi entiti bebas tanpa kaitan dengan UMNO atau pun PKR.

Kesian Anwar kerana sekali lagi beliau akan gagal merampas jawatan PM selepas 16 tahun berjuang dalam UMNO dan selepas 13 tahun berjuang luar UMNO  Ini adalah berkat doa Ulama keramat lagi masin mulut yang memang tahu siapa Anwar dan pernah berkata beliau selama-lamanya tidak akan dapat menjadi Perdana Menteri Malaysia !!!


Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate