Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

05 Jun 2011

Mukhriz Mahathir : Kemenangan Puak Erdogan Dalam Muktamar PAS Semalam Hasil Kebijaksanaan PKR & DAP !!!





2 ulasan:

JR berkata...

Mengapa Pas ikut demokrasi sangat, mengapa kemenangan berdasarkan suara majoriti? Sepatutnya sebagai parti di sebuah negara yg tak demokratik spt Malaysia ni, Pas tak perlu ikut suara majoriti, ikut saja suara minoriti dan bagi kemenangan kpd Ustaz Nasha yg dpt undi terendah tu...

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah. Tahniah kepada barisan “Dai’e Rijalullah”- pucuk pimpinan PAS yang baru!

Tahniah. Abang Mat Sabu - TP PAS = “Amirul Jihad PAS” @ "Panglima Jihad Gempur Firaun UMNO" yang baru.- TP PAS perlu tegas, istiqamah, gigih & agresif sebagai “dai’e ilallah” yang mesra rakyat, jangan lembab dan lembik lagi ....... terutama berdepan politik kotor, rasuah, jijik, lucah & ganas UMNO.

Lawan tetap lawan - Peperangan alam maya terhadap para penjilat tegar UMNO yang pelahat habuan "subsidi" dan “rasuah" duit panas Umno/BN. Lawan ahli munkar dan ahli fasik UMNO adalah jihad fisabilillah.

Jangan ada seorang pun dari pucuk pimpinan baru PAS selepas ini yang "belot" mengkhianati amanah rakyat dengan “U-turn” menjilat UMNO sekadar terpesona dengan tawaran manis "asobiyyah jahiliyyah UMNO" dan hajat duniawi peribadi!.

Kita semua – sama ada ulamak, professional, korporat, pegawai awam, pekerja swasta, hartawan, rakyat marhein - adalah “Dai’e/ Aktivis Islami” masakini hendaklah langsaikan "hutang" lama para pejuang terdahulu untuk lenyapkan kebongkakan & kedurjanaan UMNO dibumi Malaysia ini!

Cari Blog Ini

Translate