Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

17 September 2011

Gambar CCTV Bukti Anwar Ibrahim Berada Di Tempat Kejadian Dan Fatwa Hj Hadi dan Ust Ghani Halalkan Didedah Aib Beliau !!!!!!



Pertama sekali sebelum menonton video ada beberapa perkara perlu diperhalusi. Terutama berkenaan hukum melihat rakaman video seks yang jelas haram kerana mendedahkan aurat dan menaikkan nafsu syahwat.


Dalam hal ini mari kita melihat perkataan dari pemimpin PAS tentang hukum mendedahkan aib seorang pemimpin. Bagi mereka adalah harus bagi rakyat diperlihat sifat sebenar seseorang pemimpin sebelum memilihnya sebagai pemimpin. Seperti kita memilih seorang imam yang perlu disiasat latar belakang pengajian dan akhlaknya sebelum diletakkan sebagai imam memimpin kegiatan keagamaan masyarakat.




Berdasarkan laporan Harakahdaily juga kawan baik Anwar turut membenarkan kita membuka aib pemimpin.


Ini bukan Panglima kata tetapi pemimpin Parti Islam SeMalaysia Hj Hadi Awang dan juga mantan YDP Persatuan Ulama  Ustaz Ghani Shamsudin yang kata.


Lihat laporan Harakah di bawah :








Mari kita lihat bukti terbaru Anwar Ibrahim berada di tempat pada masa video China Doll yang dikaitkan dengan beliau dirakam.




Lihat pakaian yang sama dan waktu CCTV dan video yang tidak bercanggah antara satu sama lain.

Harap rakyat makin sedar.

Jangan kita malu dengan masyarakat Barat yang meletak jawatan apabila skandal moral mereka terdedah atau didedahkan kepada umum.

Malu kita orang Islam masih gagal letak jawatan walau dah jelas kantoi dengan bukti dan juga saksi.

Skandal seks pemimpin Barat dan Asia anda boleh baca di sini :




Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih










Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate