Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

21 September 2011

Gempar :Pakar DNA Tajaan Anwar - Brian McDonald Sah Tidak Diiktiraf Hakim Australi !!!



Gempar! Hakim Australia Tak Iktiraf Brian McDonald Sebagai Pakar DNA.

by: Anti-PKR Club


Aku dapat maklumat ini apabila terbaca The Mole dan Pantai Reporter.

Klik link di bawah:

http://www.mole.my/content/mcdonald-really-expert

Pantai Reporter pun juga tulis:

http://pantaireporter.blogspot.com/2011/09/mcdonalds-credibility-torn-to-shreds-in.html#more

Senang cerita hakim Australia sendiri kata Brian McDonald tak ada kelayakkan dalam hal DNA dan genetik.

Takkan hakim Malaysia nak terima hujah mereka yang tiada kelayakkan?

Anwar Ibrahim memang boleh terima sebab beliau pun sendiri tak ada kelayakkan cuma lulusan pengajian melayu UM dan kaki kelentong. Sebarkan!!! -Putera.


Sebelum itu AIDC melaporkan :



Mahkamah Tinggi, Kuala Lumpur hari ini diberitahu bahawa Dr. Brian McDonald, adalah hanya seorang perunding dan bukannya seorang pelaku uji kaji yang dianggap pakar dalam bidangnya.

Kenyataan itu terdedah ketika hari kedua sesi pemeriksaan balas oleh Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd Yusof Zainal Abdidin ke atas saksi keempat pembelaan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Dalam sesi hari ini, Mohd Yusof bertanyakan Dr McDonald pernah beliau membuat pengekstrakan mengikut prosedur yang betul di makmalnya sendiri.

Dr McDonald menjawab beliau tidak mempunyai makmal dan tidak perlu melakukan ujian tersebut kerana beliau hanya seorang perunding. -AIDC

Baca lagi di blog ini http://brojinggo.blogspot.com/ 

Nampak gaya satu persatu cubaan memanipulasi saksi dan pakar untuk keuntungan perbicaraan Anwar digagalkan pendakwaraya.

Apa lagi Anwar mahu buat selepas ini ???

Wallahu A'lam.

Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih.













1 ulasan:

Jamaludin berkata...

Mungkinkah seseorang yg mempunyai kelulusan pengajian melayu boleh jadi PM yg baik? Org macam ini hanya pandai putarbelit fakta saja. Kalau jadi PM, org Melayu dijual. Terang2 pakar yg dilantiknya putar alam juga sebab tak layak. Kalau kita suka menipu org, suatu hari org menipu kita. Itu hanya balasan dunia..

Cari Blog Ini

Translate