Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

19 Oktober 2011

Kemaskini : RM 425,933 Ribu Kerajaan Sumbang Untuk Arwah Noramfaizul

PM sedang menyampaikan ucapan

Harith Iskandar sedang membuat persembahan jenaka

Ramli Sarip mendendangkan dua lagu untuk para tetamu



Semalam penggiat media telah diraikan di Dewan Perdana Felda Jalan Semarak oleh Perdana Menteri dan TPM serta Menteri Kabinet. Kali pertama semua jenis media baru atau lama digabungkan untuk dirai oleh semua Kementerian.


Pendekatan bijak Perdana Menteri!

Blogger juga turut dijemput dalam jumlah yang besar untuk diraikan dan ada beberapa orang blogger yang turut mendapat hadiah cabutan bertuah seperti Taiping Mali dan SinisMalaysia.

Taiping mendapat hadiah TV Plasma meskipun hadir bertongkat kerana masih belum pulih sepenuhnya dari kecederaan akibat kemalangan.

Beliau hanya mengalami kecederaan minimum meskipun kereta Exora beliau rosak teruk, katanya sewaktu kami berborak di program Himpunan Penulis Maya di KL beberapa hari lepas.

Bukti kereta Proton sekarang khasnya Exora memang berkualiti. Beliau juga mengesahkan airbag Exora beliau berfungsi ketika kemalangan tersebut.
Tuah badan kata orang dan rezeki Allah bagi Taipingmali kerana bersabar menghadapi dugaan.

Selain itu Panglima sempat bersalam dengan PM dan isteri selepas majlis selesai yang berpaling ketika panglima panggil nama beliau dalam hati. 

Turut dapat bersalam semalam ialah TPM dan isteri dan Menteri yang lain seperti Menteri Penerangan Dr Rais Yatim dan sempat bergambar dengan Menteri Luar Datuk Anifah Aman.

Link berita penuh majlis semalam klik di bawah


http://www.agendadaily.com/ 

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cian wartawan tu, Tak pasal2 mati awai gara2 menderma sambil promosi gambar Najib/Rosmah pd kotak makanan. Agak2 kalo org somalia bagi IC boleh undi kawasan mana?

Panglima Perang Cyber berkata...

tak abis2 la kau ni.

Cari Blog Ini

Translate