Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

18 November 2011

Bila Ditinggal Dua Hari !

Hari ini jam 4.00 pm Panglima baru kembali mempunyai sedikit masa menjenguk internet selepas dua hari yang teruk dengan kesibukan duniawi mencari rezeki.



Namun di celah-celah kesempitan masa sempat juga dibuat beberapa artikel menggunakan handphone meskipun sudah ketinggalan beberapa isu untuk dijawab secara panjang lebar di sini.


Namun pelancar roket twitter Panglima masih terus lancar membawa link bloggers tentang isu2 terkini yang disambung terus ke pengkalan FB dan kem Group FB 1Malaysia dan beberapa group lain seperti Blogger Pembela Negara dan Penyokong Panglima Perang Cyber.


Serangan balas Pakatan nampaknya belum berjaya menghancurkan kubu kita.


Harap semua memahami situasi yang sukar dijelaskan ini dan memaafkan kekurangan dan kelewatan penjelasan tentang isu terkini di alam maya..


Hidup ibarat roda, sekejap di atas sekejap di bawah.



Yang memahami akan reda di saat atas atau ketika berpusing ke bawah.


Jangan takut dengan pusingan tetapi takutlah jika kita tercabut dan kita tidak lagi berpusing kerana terpelanting tepi jalan.


Fikiran kena tenang dan lapang dalam menguruskan semua perkara dalam kehidupan.


Meskipun  merudum dua hari namun setakat ini ia masih lagi baik dan boleh dibaiki.


Hits terkini :





Pageviews last month
223,163
Pageviews all time history
1,499,396



Terima kasih atas kunjungan anda ke sini.




Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate