Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

23 November 2011

Blogger Kecil Hati Tidak Dijemput Konvensyen Media Sosial 1Malaysia


Pada pandangan Panglima semua sudah dijemput dengan diminta menghantar nama kepada penganjur dan urusetia. Tidak timbul soal tidak dijemput.

Memang semua tidak dijemput dengan kad undangan tetapi yang menghantar nama termasuk Panglima telah pergi kerana sudah daftar. 

Harap ia tidak menjadi polemik antara Kerajaan dan blogger. Kita yakin program tersebut untuk menyatukan para penggiat sosial 1Malaysia tidak kira Melayu Cina dan India.

Cuma terdengar cerita ada pihak tidak puas hati hadiah lucky draw terlalu sedikit... 

Siapa boleh komen?

Jika PM atau pegawai khas PM membaca artikel ini apa kata jika para penggiat sosial diberi bantuan ipad dan iphone atau samsung galaxy berdasarkan pencapaian mereka samada di Blog, FB dan Twitter !

Lagi tinggi hits,ranking, komen status, rakan fb atau retweet twitter lagi tinggi peluang untuk diberi peruntukan tersebut.

Group inilah yang perlu sebulan sekali dibawa bertemu PM dalam sesi tertutup untuk mendengar taklimat terkini isu isu semasa yang direkayasa pembangkang yang ingin menjatuhkan bukan sahaja PM bahkan negara kita Malaysia.


Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate