Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

02 November 2011

Dua Hari Yang Pahit Tanpa Internet !

Akibat kegagalan menjelaskan bil Celcom maka Panglima terpaksa menelan kepahitan hidup dua hari tanpa internet di handphone. Kebetulan berada di luar kawasan untuk tugasan sejak semalam hingga hari ini. Maka usaha mengemaskini blog juga terbantut akibat masalah tersebut.


Biasanya banyak isu dapat diakses menerusi handphone dan dijawab menggunakannya. Atau sebagai modem kepada laptop. Namun ia kini tidak lagi dapat digunakan sampai saat artikel ini ditulis.


Mujurlah kawan yang memiliki HP SAMSUNG GALAXY II sudi meminjamkan taliannya. Barulah dapat diguna talian pinjaman internet meneruskan usaha menegakkan kebenaran di alam maya di blog panglima.


Ketika ini panglima sudah berada di rumah dan talian Unifi masih dapat berfungsi untuk menjadi tapak pelancaran 'roket' isu untuk meruntuhkan pembohongan Pakatan PASPKRDAP.  



Moralnya : pastikan talian anda tidak tersekat dalam perjuangan menentang musuh negara alam maya. Atau anda mungkin kehilangan saat penting untuk menjawab isu liar tajaan mereka.


Namun begitu, walau apa juga yang berlaku '' Lawan tetap lawannn.''


Terima kasih kepada kawan yang membantu untuk meringankan beban meneruskan perjuangan. Jasa anda Allah pasti membalasnya.


Jangan anda fikir perjuangan kami menjadi blogger mendapat wang dan kerana wang. Jika kerana wang sudah lama kami tinggalkan blog demi mengejar kejayaan hidup untuk mencari pangkat yang tinggi atau harta yang melimpah ruah.


Blogger bukan kerja dan tidak boleh menjamin untuk kaya. 


Kecuali anda menjadi penjilat tegar pembohongan dan penipuan tajaan PAKATAN PASPKRDAP tentu wang berjuta-juta akan masuk dalam kocek anda tanp dihisab.


Mari kita luruskan niat menulis blog bukan untuk sesiapa kecuali Agama Bangsa Negara kita.




(nota : gambar-gambar di atas ialah gambar hiasan)




Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate