Pengikut Blog Panglima

28 Disember 2011

Ahli Politik 35 Tahun Ditahan Khalwat Di Kedah Dari PAS?

Berita di sini

http://www.sinarharian.com.my/nasional/ahli-politik-ditangkap-khalwat-1.15119

Siapa ada maklumat? Tolong hantar komen di bawah.

Jangan harap PAS akan biar ahlinya jika ditahan kerana kes Mat Sabu dan Adun Selinsing membuktikan 'ketelusan' Iselam yang mereka perjuangkan.

Mereka akan pertahan habis-habisan jika berlaku perkara tidak bermoral kepada puaknya sendiri.

Dunia dah akhir zaman dan agama terang-terangan diperalatkan puak pelampau agama utk pemerintahan walau menggadai prinsip Islam.

Puak UMNO biarpun tidak ramai lulusan agama tetapi bukan bermakna mereka tidak merujuk kepada agama dalam perjuangan merek.

Siapa lebih kuat agamanya antara yang menjual kalimah Allah berbeza dengan UMNO yang mempertahankannya dari diguna oleh puak Kristian.?

Gunakan jawapan itu untuk memilih dalam PRU akan datang. Demi memartabtkan Islam dan Melayu dan demi keadilan semua kaum yang dinaungi Raja Melayu sejak dari dulu !

11 ulasan:

Nok berkata...

Gap jgn buat fitnah,pemimpin pas tak pernah buat macam tu ini semua umno punya konspirasi..saja nak trap pemimpin pas mentang2 dah dekat pilihan raya...carilah modal lain...api apa2 pun Nik Aziz alaihisalam akan kautim dgn dgn tuhan bahawa pemimpin pas ni tak buat apa2 cuma berbincang aje ..sama macam kes mat sabu kena tangkap halwat di bilik 121 hotel perdana KB....normah hantar ubat aje...cipak dia biar mat sabu cepat baik...dasar haprak pembangkang puak2 sendiri buat dosa cover sakan...nanti jawab le depan tuhan.....

Tanpa Nama berkata...

Dari maklumat diperolehi, individu ini adakah ketua penerangan pemuda umno bahagian Padang besar. Beliau seorang guru Sek rendah yg dipanggil ustaz. Beliau juga terlibat byk kes cabul murid. Semua org perlis tahu hal ini. Family beliau kuat PAS Dan dalam FB beliau juga kerap hentam kerajaan BN

HAH berkata...

beliau juga orang kuat DS Shahidan kassim dan byk hentam kerajaan negeri macam Shahidan kassim

Anti Alim berkata...

gua setuju bro...confirm!! budak 35 tahun tu Ketua Penerangan Pemuda UMNO Padang Besar Perlis. Banyak kes cabul murid di sekolah melibatkan dia. Tapi dia guna kabel politik utk selamat...kuasa Allah lebih besar dan dia tersungkur juga. De arid ya UMNO singkirkan manusia mcm ni...gila seks!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Minta jabatan pelajaran perlis ambil tindakan tegas kepada cikgu ini. Dah jatuhkan imej guru Sek Ren....Minta Ketua Pemuda UMNO Bahagian Padang Besar singkirkan cikgu ini...memalukan....

Pemuda Arau berkata...

bos dia Shahidan Kassim.....mesti ikut perangai bos dia.....kaki pompuan hehehe....tapi bos dia pandai pakai jubah sepanjang masa....

Bukan Cikgu berkata...

aku ni org UMNO, tapi aku kenal sgt gelagat pemuda UMNO perlis khasnya di Padang Besar spt apa yg diperkatakan di atas. aku dgr cite ketua pemuda UMNO Padang Bsr Perlis nie cikgu jugak. Selalu ponteng mengajar. Kemudian jadi peg khas mb tapi selalu tak punch card hingga kena potong gaji....skg jadi peg khas tengku adnan su agong umno...dgr cite dok lobi calon sampai bawa kamera ambil gambar masuk kedai kopi. Si juru kamera si cikgu juga yg kena tangkap kalwat...dua dua cikgu ni memang bermasalah dan liabiliti UMNO perlis. harap khairy pandang serius dgn dua org cikgu nie....

Mas berkata...

Mohon UMNO Malaysia ambil tindakan teas kepada Ketua Penerangan Pemuda UMNO Bahagian Padang Besar ni. Mohon siasat laporan cabul murid sekolah dan kenapa masih bebas.....kes khalwat nie serius Dan kes cabul lagi serius...SIASIAT untuk agama dan bangsa...

Tanpa Nama berkata...

Hehehehe nama individu yg ditangkap khalwat ini saya tahu....nama: Aixx Helxx Bin Mohxxxx IC 75xx04-xx-xx29...alamat: Berek xxxxx Padang Besar (U)....jawatan politik: Ketua Penerangan Pemuda UMNO Bahagian Padang Besar Perlis. Tugas: Guru Sek Ren Keb Seri Inxxx Kangar....ditangkap oleh Pegawai Hal Ehwal Islam Perlis...byk lagiiiiiii.....saya minta guru ini insaf dan mohon maaf kepada individu yg pernah beliau aibkan, fitnah dll sebelum ini...sekarang anda pula diaibkan....Allah Maha Membalas atas tindakan anda sebelum ini....

Rina berkata...

khalwat dgn isteri org pulak tu.....apa nk jadi...memalukan...sama kes mcm mat sabu yg kena tangkap dgn isteri org....politik politik.....

Panglima Perang Cyber berkata...

Kita tunggu berita sebenar keluar.tq for the info

Siapa salah jgn dibela

Walau dari parti mana sekalipun

Cari Blog Ini

Translate