Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

11 Disember 2011

PAS Amat Biadap 'Hadiah' Pengguguran Hassan Ali Hari Keputeraan Sultan Selangor Hari Ini !!!

Pas sungguh biadap! Itulah pandangan peribadi Panglima apabila membaca berita pengguguran Dr Hassan Ali.

Pas jelas seakan menghina hari Keputeraan DYMM Sultan Selangor hari ini dengan mengumumkan berita pengguguran Exco Hal Ehwal Agama Islam, Adat-adat Melayu, Infrastruktur dan Kemudahan Awam Selangor, Datuk Dr Hassan Ali sebagai calon PRU akan datang.

Berita yang disiar hari ini di dada akhbar seperti ingin memberitahu bahawa orang seperti Dr Hassan Ali tidak layak menjadi calon PAS walau mendapat perkenan dan pembelaan DYMM Sultan atas jasanya mempertahan Islam.

Siapa lagi yang marah dengan tindakan DYMM Sultan Selangor yang mempertahankan tindakan Datuk Dr Hassan Ali dan JAIS menyerbu DUMC demi mempertahan Akidah Islam kecuali PKR dan DAP ?

Secara halus tindakan PAS seakan membawa maksud bahawa perbuatan Dr Hassan Ali adalah salah di sisi etika Pakatan Rakyat walhal tindakan beliau termasuk menghadiri HIMPUN yang dianjur oleh NGO untuk menjaga akidah umat Islam adalah anjuran Al Quran !

Sungguh biadap apabila Pas tidak merasa bersalah mengumumkan pengguguran Dr Hassan Ali di saat hari keputeraan DYMM Sultan ke-66 seolah seperti memberi 'hadiah' yang amat memalukan baginda.

Sedangkan jika PAS benar-benar Islam mereka sepatutnya mempertahankan Dr Hassan Ali atas perbuatan sucinya memperjuang dan mempertahan Islam tanpa takut risiko dibuang atau hilang kawan.

Rakyat pasti sangat marah apabila melihat perbuatan PAS yang makin jauh dari ajaran Islam ini angkara terlalu gila mengejar kemenangan dalam pilihanraya sehingga sanggup buat apa sahaja demi meraih cinta kekasih gelap politiknya.

Perbuatan biadap ini tidak lain angkara terlalu erat memeluk DAP dan diliwat PKR sehingga terlanjur membiarkan agama Islam dihina dan dinoda oleh puak tersebut yang memang anti Islam dan bangsa Melayu sejak dulu hingga sekarang.

Akhir kata PAS sungguh biadap kali ini terhadap Raja kita dan tunggulah balasan kuasa rakyat yang kasihkan DYMM Sultan dengan menolak mereka secara total pada pilihanraya akan datang.

Biadap !
Biadap !
Pas sungguh biadap !!!

Sekian dan mohon disebarluaskan.

5 ulasan:

rahman berkata...

BIADAP!!! adalah satu perangai yang telah dapat dipelajari dengan baik daripada parti abang tiri dia DAPig celaka sial!!!... sekarang jelas siapa yang ajar siapa!!!..cuma puak2 PAShit jer yang masih bangang...

Tanpa Nama berkata...

CHELAKO CHELAKO CHELAKO PUNYA PAS. BAGUS PUNYA PEJUANG PUN BUANG !

BINAHIAS.COM.MY berkata...

kami sangat hormat kepada para blogger dan penyokong UMNO yang memang terbuka fikiran dan berhati mulia. Membela pemimpin yang berjuang agama Islam tidak kira mereka dari parti mana. Hidup blogger UMNO. Hidup UMNO!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

HIDUP HASSAN ALI..HIDUP HASAN ALI..HIDUP HASSAN ALI..TEGAKKAAN AKIDAH ISLAM..BIAR KITA HILANG JAWATAN DENGAN SYAITAN YAB GBERTOPENGKAN MANUSIA TETAPI JANGAN KITA PUTUS KEIMANAN DAN KETQWAAN KEPADA ALLAH SWT.. HIDUP HASSAN ALI..

Tanpa Nama berkata...

Berkat sembahyang hajat PASial,kini Tuhan dah tunjukkan siape yg benar.
Minta para pengikut PASial perbanyakkan lagi solat hajat supaya Tuhan terangi dan bukakan hati mereka yg buta dan akal mereka yg dungu dan bebal tu

Cari Blog Ini

Translate