Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

08 Februari 2012

Kalahkan 14 Dalil Ini Sebelum Kata Setuju @ShahrizatJalil Dipaksa Berhenti !!! cc@NajibRazak




Pandangan yang mahukan beliau berhenti juga Panglima hormati tanpa sebarang prejudis oleh orang lama UMNO, tanpa menidakkan pandangan majoriti samada beliau patut berhenti atau teruskan perjuangan dan amanah sebagai Ketua Wanita UMNO dan Menteri.


Lebih penting keputusan Perdana Menteri akan menjadi kata pemutus selepas mendapat maklum balas tepat dari semua pihak dan peringkat.

Artikel ini tidak dibayar 3 ribu atau 7 ribu atau satu sen pun kecuali demi membolehkan tidak berlaku ketidakadilan kepada mana-mana individu samada rendah atau tinggi pangkatnya.

Membenarkan fitnah dengan mendesak Shahrizat meletakkan jawatan, seperti kita membeli saham fitnah yang sangat dahsyat dosanya di sisi Allah dan berkekalan dosanya mengalir masuk akaun akhirat kita.



Perkara tersirat di sebalik projek NFC yang tidak digembar-gemburkan ialah manfaatnya kepada 1.6 bilion umat Islam seluruh dunia di mana Pusat Fidlot Nasional akan menghasilkan gelatin halal berasaskan lembu dan 1.6 bilion pengguna muslim seluruh dunia boleh mendapatkan produk halal dan gelatin halal. 


Berita ini ditulis pada 24 Mac 2010 di sini http://www.utusan.com.my/



Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate