Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

08 Februari 2012

Dengarlah Suara Hati Dr Hassan Ali - Kita Perlu Bebaskan PAS Dari Parasit (Seperti Khalid Samad) cc @anwaribrahim


Rentetan itu Khalid Samad sanggup kata Dr Hassan Ali - gila !!!





Dalam hansard Parlimen dicatat Khalid Samad telah dedahkan beliau pernah lima kali masuk gereja.

Info : http://localfighter.blogspot.com/2010/03/khalid-samad-saya-sudah-masuk-lima.html

Inilah rupa parasit yang dimaksudkan oleh Dr Hasasn Ali.


Patutlah Khalid Samad ini yang menentang usaha melarang penjualan minuman keras di kawasan orang Melayu selain bangga 5 kali masuk gereja.


Petikan laporan berita :





Hasan berkata, Khalid juga beria-ia mengkritik Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) ketika agensi agama itu menyerbu sebuah premis yang dikatakan sebagai Gereja Methodist Damansara Utama (DUMC) meskipun pihak berkuasa menerima maklumat mengenai penganjuran satu majlis yang bermatlamat bagi menyelewengkan akidah umat Islam di negeri ini.

“Saya tidak hairan sekiranya usaha-usaha itu ditentang oleh pemimpin DAP mahu pun pemimpin bukan Islam dalam PKR, tetapi saya sangat hairan apabila ia ditentang hebat oleh Khalid Samad yang bertanding atas tiket Pas.

“Sebab itu saya hendak ingatkan pengundi di Shah Alam agar jangan beri satu undi pun kepada dia (Khalid) pada pilihan raya umum akan datang kerana dia adalah pengkhianat kepada akidah umat Islam,” katanya ketika berucap pada program Bicara Memurnikan Akidah Ummah di Dewan Rukun Tetangga Seksyen 17


Baca lagi di sini http://www.utaranews.com/2012/02/khalid-samad-adalah-parasit-dalam-pas.html


soalan : Parasit = Erdogan = Anwarista = munafiq = tentera dajjal ?


Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate