Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

29 April 2012

@AkuAmySearch Bidas Fanatik @ambiga_s Pukul Polis @PDRMsia Yang Tidak Berdosa @HishammuddinH20


          


Lihat imej yang dipaparkan.

Artis popular Malaysia Amy Search mengutuk tindakan puak fanatik Ambiga yang membelasah polis yang terbabas akibat dibaling objek keras.Dalam video rakaman dan artikel penulis semalam jelas kereta polis sudah pecah cermin dan rosak dipukul perusuh dirasuk syaitan belaan Pakatan Jahanam.

Apa lagi mahu dilakukan selain kita hantar puak jahanam ini ke neraka dunia dengan undi kita.Mufliskan deposit mereka dan jangan bagi langsung puak gilababi ini memerintah walau satu DuN atau Parlimen.

Jangan biar puak haramjadah ini yang sudah jelas melampau tahap gaban menguasai negara kita.Tolak biar tertiarap puak toghut ini yeop. Hancurkan mereka biar lebur dalam sejarah.

Dosa rosakkan keamanan, menyusahkan rakyat patut ditanggung puak ulama dajjal yang sanggup wajibkan umat Islam sokong Ambiga yang membela golongan LGBT yang dilaknat Allah.

Tolak biar sampai mereka tertiarappppppp.

Tolakkkkk jangan tak tolak yeop puak munafiq fasiq kafir harbi ini.

Bodoh punya Melayu yang sokong benda bodoh lagi celaka ni.

Kalau jumpa memang aku akan tampar muka puak depa ni.

Geram tengok ketua penyamun pakatan jahanam yang sanggup suruh fanatiknya rempuh dataran merdeka semata-mata ingin melihat ada yang berdarah dan mati dipukul demi untuk raih kuasa memerintah Malaysia.

Jangan ada lagi nak bela puak celaka laknat ini.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Itu mentegamasam, nuarbraham,hadiawang, dan najis pasti gelak sakan melihat anggota polis kita cedera, tertunailah sudah impian mereka melihat kegawatan dalam negara. najis menyamakan demo itu sebagai solat sunat pahalanya. hebat 3x ulamak paspispus.

Cari Blog Ini

Translate