Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

30 April 2012

Tanda Penipu Seperti Anwar Dalam Video Ini Sangat Jelas @NajibRazak @MuhyiddinYassin

Tanda Anwar menipu wujud dalam video di atas...


Mari kita baca dulu apakah tandanya :


tidak melakukan eye-contact


bila seseorang tu bercakap sesuatu yang tidak benar, dia automatik tidak akan berani memandang tepat ke arah mata korangtapi untuk penipu tegar, diorang ni mungkin dah biasa berpura-pura dan cuba jugak pandang tepat ke mata korang. kalau macam tu, cuba tengok anak mata ngan pelupuk mata dia, sure anak mata mengecil dan pelupuk seakan2 bergerak.


menggaru hidung/telingatindak balas tubuh si penipu tadi secara tidak langsung akan menggaru/menyentuh hidung, telinga, muka dll tanpa semena-mena. (lain la kalau ada lalat hinggap kat batang hidung tu)


gelisahtangan dan badan berpeluh, nafas dan degupan jantung semakin laju, menarik nafas dalam, duduk tak diam (sebab rasa tak selesa akibat menipu), betulkan kedudukan, tangan dimasukkan ke dalam poket, memeluk tubuh, menggaru kepala yang tak gatal pun, telan air liur, suara tersekat atau berdehem.


kalau keadaan asal sangat tenang, tetiba dia jadi panik or nampak gelabah, baik korang siasat betul2 apa tipu daya yang cuba dia lakukan


ubah topik


orang yang sedang menipu ni cukup suka kalau topik perbualan diubah. kalau korang ubah topik, tengok kelegaan pada raut wajah dia. dari situ dah boleh nampak dia tipu ke takgerakan mataada beberapa gerakan mata yang boleh menyatakan apa yang tersirat di sebalik kata2 seseorangsecara ringkasnya kalau mata digerakkan ke arah kiri (tepi/atas), maka sah lah dia menipu atau mereka-reka ceritatapi kalau gerakan anak mata ke kanan, dia sebenarnya sedang mengingat kembali sesuatu.


Info http://secretisrahsia.blogspot.com/2011/08/kantoi-menipu.html


Sudah tentu semua akan bersetuju dengan penulis bahawa kesemua faktor Anwar menipu ada di dalam videonya di atas. Cuma tidak diterima kerana beliau dianggap sebagai tokoh yang menjadi harapan DAP untuk menyelesaikan misi ke Putrajaya.


Fikirkanlah dan selamat malam.


Published with Blogger-droid v2.0.2

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate