Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

02 Mei 2012

Alhamdulillah Ranking Blog Ini Semakin Baik Menurut Alexa @NajibRazak


Pertama sekali semasa penukaran dot com pada 5 April 2012 yang lalu ketika itu ranking blog penulis berada 747 di Malaysia. Ketika itu lebih dua ratus blog memautkan blog penulis.

Hari ini selepas hampir sebulan bertukar kepada dotcom ranking blog penulis sudah semakin baik berbanding tangga 10 ribu selepas menukarkannya dan sekarang kembali berada di tangga 915 di Malaysia. Selain itu penulis turut mempunyai 336 link dari blog lain yang memautkan blog ini. Terima kasih diucapkan kepada semua yang datang ke sini dan sudi memautkan blog penulis.

Insya Allah dengan sokongan tuan puan sekelian tugas mengemaskini blog akan dilakukan dengan lebih kerap dan dengan memaparkan bahan yang lain dari yang lain dengan diselangi artikel bahasa Inggeris. Artikel agama dan tips kesihatan juga akan disiarkan.

Jika ada sebarang artikel hasil tulisan tuan puan jangan malu untuk emailkan kepada penulis di email yahoo @panglimaperangcyber@yahoo.com

Doa penulis ialah untuk menjadi blogger sepenuh masa agar kemaskini lebih cepat dan tepat akan dapat dibuat berbanding ketika ini berbelah bahagi dengan urusan lain yang tidak ada kaitan dengan blog dan media baru.

Mohon jasa baik tuan puan menyebarkan tulisan di sini atau men-rss-kan tulisan penulis di FB atau twitter tuan puan sekelian.

Ia satu cara berkesan agar serangan media baru pembela negara akan lebih berkesan dan mengena sasarannya.

Terima kasih sekali lagi dan dialu-alukan sebarang cadangan untuk memperbaiki lagi blog picisan penulis pada masa akan datang. 

Ayuh Undi BN jika sayang PM...

2 ulasan:

Admin berkata...

salam bro...

Lama dah diorang tak keluarkan rangking blog pembangkang dan pro kerajaan...apa citer skang, dah dekat pru ni, ada yang tenggelam ada yang timbul ke?

Tanpa Nama berkata...

ranking eisha berapa plak? :P

Cari Blog Ini

Translate