Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

21 Ogos 2012

Ini Sahaja Yang Sudi Hadir Majlis Hari Raya @AnwarIbrahim Walaupun Free Bukti Pakatan Makin Tenggelam Ditekan Transformasi PM @NajibRazak


Pagi ini penulis sempat meninjau blog melihat isu yang diutarakan. Kebetulan ada wifi dibawa oleh adik ekoran 4G YES makin bermasalah dan U Mobile Ipad juga tidak laju seperti di Lembah Klang.

Melihat gambar majlis hari raya yang tidak semeriah pemimpin BN menunjukkan populariti Datuk Seri Anwar sudah merudum kerana kegagalan menunaikan janji yang mereka taburi tetapi dimungkiri kemudian.

Malahan slogan 'Janji Ditepati' juga dihalang dan dihentam atas alasan tidak masuk akal melainkan kerana mereka terasa ia memperli Pakatan mereka yang senang berjanji dan senang juga memungkirinya.

Sejuta takziah atas kemerosotan ini dan kepada blogger pembangkang teruskan kerja anda walaupun terpaksa berhempas pulas mencari sudut sesuai untuk membina persepsi bahawa Pakatan masih lagi disokong kuat oleh rakyat bawahan.

Lihat gambar dan fikirkanlah





Bandingkan dengan rakyat yang hadir di Putrajaya ke kediaman rasmi YAB Perdana Menteri





1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak sangup aku makan duit ISRAEL dan PELIWAT antarabangsa ....... HARAMI.tapi hudud boleh LIWAT ISTERI .... syok wooooo...

Cari Blog Ini

Translate