Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

16 April 2013

#PRU13 - PAP Bantu DAP Musnahkan UMNO, Bantu PKR dan PAS? ~ Keris 7 Lok



1) Ada satu maklumat yang mengejutkan daripada kenalan yang bekerja di Singapura dan juga merupakan antara orang kuat Parti PAP.

2) Beliau telah mendedahkan (scara sengaja atau tidak) bahawa Kerajaan Singapura telah memberikan cuti khas 2 hari pada hari 3hb Mei, Jumaat dan 6hb Mei, Isnin. Selain itu, Kerajaan Singapura juga akan memberikan elaun minyak khas.

3) Keistimewaan ini hanya diberikan kepada w/neg Malaysia berbangsa Cina akan pulang untuk mengundi DAP khasnya di Johor.

4) Lebih mengejutkan apabila pekerja-pekerja Parti PAP diarahkan untuk turut serta membantu jentera DAP sepanjang tempoh berkempen.

Sekiranya terdapat perhimpunan besar-besaran DAP, sedarlah bahawa ada antara mereka bukan warganegara Malaysia dan pekerja parti PAP.

5) Beliau juga ada menyampaikan bahawa salah seorang 'taikun' besar di Singapura akan menyumbangkan 7 buah bas kepada mereka yang tiada kenderaan untuk pulang.

6) Nampaknya hubungan antara PAP-DAP ini semakin erat dengan kehadiran Lim Kit Siang di Gelang Patah sebagai calon.

7) Bersungguh-sungguh PAP dari Singapura ini untuk membantu DAP membuktikan bahawa selama ini mereka sebenarnya tidak pernah berpecah. DAP menjadi sebagai cawangan PAP di Malaysia. 

Bersedialah atas segala kemungkinan yang berlaku. Kita tak pasti lagi apa rancangan Singapura. Bersedialah…

K7L : Haramkan kereta luar ini daripada masuk ke Malaysia




Sent from my iPad

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate