Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

28 November 2013

Kenaikan Gaji Kerajaan Pakatan Selangor cecah 373% - Rakyat Atau Pemimpin Diutamakan Wahai @Khalid_Ibrahim ???

Apa komen anda tentang kenaikan gaji terbaru Kerajaan Negeri Selangor di bawah Pakatan Rakyat ini?

Jika naik cukai sudah tentu ia akan diguna untuk rakyat demi kesejahteraan mereka. Namun jika gaji dinaikkan ia hanya untuk diri yang bekerja bukan untuk kebaikan negeri khususnya.

Naik sedikit tak mengapa tetapi jika lebih tiga ratus peratus ia tanda kehancuran negeri yang sedang dibina...

Apa kata anda?

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

CAiii..caiiii..sokong la lagi...bertuahnyerrrr rakyat marhaen selangor dapat MB boneka, puaka n barua DAPigs mcm nihh..huahuahua....

Tanpa Nama berkata...

Alasan mreka dgn kenaikan gaji antara 80% hingga 373% adalah untuk kebaikan rakyat yg mana mereka akan lebih kuat bekerja membantu rakyat jelata yg susah.Tapi yg nyata rakyat yg akan dibantu belum tentu tapi poket mereka yg penuh dulu....hu,hu,hu

Tanpa Nama berkata...

Sdra P P C ,mohon izin,

Tahniah kapada Ah jib Gor Gong dan Idris Pemandu yang memberi galakkan padu kapada visi liberal moderate inklusive worldview transformaci blue ocean strategy the best is yet to come endless possibilities high income nation.
Dengan visi Ah Jib Gor Gong , Selangor telah merampaskan kedudukan teratas ranking menjadi negeri pertama yang mencapai KPI 1M high nation per capita income RM30,000 untuk Barisan PR(aka ex UMNO).Ada yang nyatakan sokongan dengan ayat "they make money for the state".
Apa pun,bagi kalangan bangsawan wannabe Selangor yang teruk(kesian kesian) memikul bebanan kerja yang berat 365 24 7/11, bagi pihak penduduk negeri selangor, yaani 2 juta orang rakyat malaysia dan 1.5 juta PATI/expat dari Indon,Vietnam,Myanmar,Bangla,PRC Cina,Sri Lanka,Palestine. Juga dari lithuania,bosnia,filipine,nepal,india,korea,jepun,nigeria,ghana,iran,irak,kenya.(Truly Asia).
Serta semua orang yang sayangkan Ah Jib Gor Gong 1M 1M4U untuk memenuhi kehendak truly asia dan every one can fly AA TS TFFFFF.
Memang tepat pada masa nya di Labuan IFC, sudah ada Wealth advisors bakal memberi khidmat kapada peningkatan bilangan miilionaires daripada 30,000 orang ke 60,000 menjelang 2015.
Hebat sungguh Visi 1M ah jib gor .Hinggakan inklusive nya no one will be left ,juga meraih sokongan Pakatan Rakyat yang sentiasa membantah GST ,tetapi naik gaji sampai 331 % disebabkan DUN Selangor dah yakin GST memang akan mengakibatkan inflasi.
PR yakin kos sara hidup sebab subsidi gula/bahan bakar menurun, dan kos meningkat sebab tekanan dari kenaikan gaji untuk golongan bangsawan setaraf Ah Jib Gor Gong, yaani DUN Negeri Selangor yang juga mirip Ah Jib Gor Gong the English Anglopile Finance Minister.
Ah Jib Gor dah sombong ,tidak mau kurangkan extravagant expenditure dan abuse of public tax payers monies saperti RM7.2 biillion bayaran kpd consultant.
Seterusnya Dun Selangor adalah pelajar terbaik di bawah perguruan aH JIB GOR Gong .
TAHNIAH Tan Sri Khalid.
Saya anugerah anda best student of the year award ( di iktiraf di Battersby,London,UK) - Ah jib gor gong -UMNO Merit Certificate.
Tahniah ah Jib Gor Gong,the best big spender award of Malaysia (di iktiraf di Sans Francisco dan New York olih Khazanah Group USA),Certificate of Merit.
Applause untuk Hannah,"I din want the hike, but I will donate the increment to Izzaah Hall,Subang jaya selama 5 tahun.Hallelujaaah.
Ah Jib Gor gong,TS Khalid ,twitt twitt twitt lebih sikit lagi lah, hebat sungguh,mengkagumkan gandingan anda berdua.
arjuna waspada
changkat lobak.

Cari Blog Ini

Translate