Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

16 Disember 2013

Blogger SangkakalaJari9 Puji @Zahid_Hamidi & Dedah Boss @KiniTV @Malaysiakini Suka BAB# dan Kata Islam Halalkan BAB@ ???

Panglima terjumpa artikel tentang hal ini di blog rakan panglima bernama SangkakalaJari9 yang memang terkenal dengan artikel berani dan panas dan menyalin kembali di sini. 

Mungkin bagi orang lain isu ini (jika betul info) tidak besar namun ia mempunyai kesan global kepada imej Malaysiakini sendiri yang memang terkenal dengan 'liberalisme' serta menyokong puak liberal. Seperti Sister in Islam dan Erdogan.

Baca kembali tulisan beliau dan boleh lihat pendedahan tersebut di bawah ini :


Wahhh..bila Sangkakala kata masukkan artikel tentang Malaysiakini bagi amaran pada Datuk Seri Zahid pelbagai reaksi yang Sangkakala terima, tapi semua menyokong tindakan Menteri Dalam Negeri tersebut. 

Salah seorang yang memberikan respon melalui blackberry messenger kepada Sangkakala ialah penerbit sebuah webtv yang mengatakan bahawa tindakan Zahid tersebut memang kena pada tempatnya. 

Beliau juga mengatakan bahawa boss kepada KiniTV telah mempromosikan tentang islam makan babi satu masa dulu cuma perkara tersebut hanya diketahui oleh para wartawan khususnya jurukamera. 

Masalahnya, boss jurukamera Malaysiakini adalah melayu islam dan selalu mengatakan dengan bangganya bahawa babi itu sedap dan sebagainya. 

Kalau betul maklumat yang Sangkakala terima ni, memang rasanya dah terkeluar dari agama boss jurukamera Kinitv ni.




Selain itu beliau juga lantang membela Menteri Pertahanan DS Hishammuddin Hussein dan mengkritik orang sekeliling beliau yang dikira tidak berani mempertahankan beliau semasa PAU yang lalu.




1 ulasan:

ibnu sahdan berkata...

makan babi tak terkeluar agama sepertimana mempersekutukan Allah.makan babi hukumnya haram dan perbuatan itu dikira berdosa kerana melanggar hukum.kpd sangkakalajari, jangan terlalu mudah nak menghukum seseorang terkeluar drpd agama islam jika tak memahami hukum hakam.

Cari Blog Ini

Translate