Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

04 Mei 2010

Periksa profil Facebook saya

facebook
Muhammad Bin Ali
Muhammad Bin Ali mempunyai:
684 rakan
67 gambar
4 nota
44 kiriman dinding
106 kumpulan

Periksa profil Facebook saya


Hai Blog,

Saya sediakan profil Facebook di mana saya boleh mengumumkan gambar, video dan acara saya dan saya ingin menambah anda sebagai rakan agar anda boleh melihatnya. Mula-mula, anda perlu menyertai Facebook! Sebaik sahaja anda menyertai, anda boleh juga mencipta profil anda sendiri.

Terima Kasih,
Muhammad

Untuk menyertai Facebook, ikuti pautan di bawah:
http://www.facebook.com/p.php?i=1284647870&k=Z4MX6ZPSR5TF6BD1PBZZUSW2WVIB4Z4MQRAUK&r

Already have an account? Add this email address to your account here.
penulisalamcyber.2009@blogger.com telah dijemput untuk menyertai Facebook oleh Muhammad Bin Ali. Sekiranya anda tidak mahu menerima e-mel sebegini dari Facebook pada masa hadapan, sila klik di sini untuk berhenti melanggan.
Pejabat Facebook terletak di 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304.

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate